Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از استقرار یدکش خلیج فارس ۴ بر روی سرسره تعمیراتی بندرشهید رجایی (داکینگ)جهت انجام تعمیرات اساسی زیر آبی خبر داد و گفت: ۲۷ شناور از ابتدای سال تاکنون تعمیر و به چرخه فعالیت بازگشته‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، علیرضامحمدی کرجی ران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حفاظت از سطح آمادگی عملیات شناورهای خدماتی بندر شهید رجایی یکی از مهم‌ترین وظایف و راهبردها اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات دریایی این اداره کل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بر اساس ترسیم تقویم کاری نظامند کلیه شناورها با کاربری‌های مختلف به منظور ارائه خدمات بهتر به شکل ادواری مراجعه و نیازمندی‌های فنی و موتوری آنها برطرف می‌شود.

وی افزود: طی ده ماهه سال گذشته 27 فروند انواع شناورها که بخش از آنها در آب‌های دیگر بنادر جنوبی کشور فعالیت می‌نمودند در اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات دریایی بندر شهید رجایی و کشتی سازی‌های استان هرمزگان رفع عیب شده‌اند.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با اشاره به آغاز تعمیرات اساسی و زیر آبی یدک کش خلیج فارس 4 گفت: شناور مذکور در مورخه سیزدهم بهمن ماه 99، آب گیری و بر روی سرسره تعمیراتی مستقر تا طی مدت زمان یک ماه تعمیرات برروی این شناور صورت پذیرد.

محمدی کرجی ران مهم‌ترین ماموریت این شناور را شرکت در عملیات پهلو‌دهی و جداسازی کشتی‌های تجاری و نفتی عنوان کرد و ادامه داد: این شناور پرقدرت(4400 اسب بخار و توان کشش آن بیش از 50 کیلو نیوتن ) با برخورداری از نوع رانش سمتی که قادر است به همه جهات نیرو وارد نماید در عملیات مقابله با آتش و آلودگی و همچنین اسکورت کشتی‌ها نیز ایفای نقش می‌کند.

اجرای یکی از کم نظیرترین تعمیرات سالیانه احیا مستقیم در فولاد هرمزگانکاهش گازسوزی با تعمیرات اساسی پیش از موعد ایستگاه تقویت فشار مارون 1مانور بهینه‌سازی و تعمیرات شبکه توزیع برق در گیلان اجرا می‌شود

انتهای پیام/‌864/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بندر شهید رجایی تعمیرات اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان

به گزارش همشهری آنلاین، سرپرست شیلات شهرستان چابهار گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری باعث آتش سوزی لنج صیادی در اسکله هفت تیر شهرستان چابهار شد.

سعیدی، در تشریح جزئیات این حادثه افزود: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن در شهرستان چابهار یک لنج صیادی کاملا طعمه حریق شد.

کد خبر 848180 منبع: ایرنا برچسب‌ها آتش‌ سوزی خبر مهم بندر چابهار

دیگر خبرها

  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • برگزاری رژه اقتدار دریایی در آبراه راهبردی خورموسی
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد