Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتحی با اعلام خبر مرگ ۴ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان البرز گفت: تعداد جانباختگان ناشی از کرونا در البرز به ۲ هزار و ۸۷۱ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد فتحی» با اعلام خبر آخرین آمار جانباختگان ناشی از کرونا گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در البرز ۴ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: مجموع بیماران قطعی، مشکوکی و احتمالی به ویروس کرونا از ابتدای شیوع این بیماری تا کنون به ۳۰ هزار و ۵۶۹ نفر رسیده است. 

 

فتحی با اشاره به اهمیت استفاده از ماسک و دستکش خاطرنشان کرد: ضروری است همچنان شهروندان خود را ملزم به رعایت قوانین و نکات بهداشتی بدانند تا به زودی شاهد قطع شدن زنجیره بیماری کرونا باشیم.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: سازمان پزشکی استان البرز وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا در البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۹۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه جدید بارشی در زنجان فعال می‌شود

ارسطو محمدی گفت: از روز گذشته سامانه بارشی وارد این استان شد که امروز و فردا با شدت کمتری فعالیت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس آسمان امروز استان صاف تا قسمتی ابری است و در بعدازظهر بارش پراکنده باران به وقوع می پیوندد.

این کارشناس ادامه داد: علاوه بر آن وزش باد شدید نیز تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت اغلب مناطق استان را فرا می گیرد.

وی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشتته زنجان با دمای هفت درجه بالای صفر و گیلوان با ۲۵ درجه بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین ایستگاه های هواشناسی استان بود.

به گفته کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان دمای فعلی شهر زنجان ۱۲ درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش دارد.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو
  • موج بارش دوباره از فردا در استان همدان
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • سامانه جدید بارشی در زنجان فعال می‌شود