Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@12:20:50 GMT

جلوگیری از ورود غیر بومی‌ها به ١٠ استان

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۹۸۴۹

جلوگیری از ورود غیر بومی‌ها به ١٠ استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ورود غیر بومی‌ها به ١٠ استان کشور ممنوع است.

به گزارش ایمنا، سرهنگ احمد شیرانی، اظهار کرد: شاهد بارش برف در برخی محورهای استان‌های آذربایجان غربی، تهران، البرز، مازندران، کردستان، همدان، قزوین و ارتفاعات محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه هستیم. همچنین بارش باران نیز در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و کرمانشاه مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به رانندگان توصیه کرد که تجهیزات زمستانی، به خصوص زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و به علت لغزندگی جاده‌ها با احتیاط کامل و رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: ترافیک در آزادراه قزوین به کرج در محدوده مهرویلا تا پل فردیس و در ادامه آزادراه کرج به تهران پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین است.

وی گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از امروز ورود خودروها با پلاک غیر بومی به استان‌های گیلان، مازندران و گلستان و همچنین شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس، بوشهر، جزیره قشم و کیش ممنوع است.

وی ادامه داد: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در شهرهای گروه قرمز، نارنجی، زرد و آبی نیز اجرا می‌شود.

کد خبر 473232

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس پلیس راهور ناجا ورود غیر بومی ها محدودیت های کرونایی خودروها با پلاک غیر بومی محدودیت تردد شبانه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۹۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی ۱۴ اردیبهشت؛ تردد روان در تمام محورهای شمالی

به گزارش خبرنگار مهر، تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها نیز تردد روان گزارش شده است.

طبق آخرین وضعیت جوی در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، یزد، کهکیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، کرمان، کردستان، همدان، مرکزی، لرستان، قزوین، زنجان، خوزستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، ایلام دارای بارش باران است.

کد خبر 6095465 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست
  • وضعیت ترافیکی این دو محور مهم شمالی
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی ادامه دارد
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • بارندگی در برخی محورهای کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی ۱۴ اردیبهشت؛ تردد روان در تمام محورهای شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی