Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-02@02:14:26 GMT

بازیکنان آبی؛ میلیاردرهایی در صف غذای پرسی

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۰۰۲۹

بازیکنان آبی؛ میلیاردرهایی در صف غذای پرسی

همشهری آنلاین: رضا جوکار

شوت پشت هجده قدم فرشید اسماعیلی باید حاشیه امینی برای محمود فکری و تیمش ایجاد می‌کرد اما به فاصله تنها ۱۰ دقیقه بعد از این ضربه استقلال در مرداب خودساخته مدیرانش غرق شد.

از اعتراض به غذای پرسی گرفته تا ماجرای رفتار دور از انتظار کاپیتان همه و همه روزهای سختی را برای آبی‌ها به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که سرمربی‌اش در نشست خبری در پاسخ به رفتار عجیب کاپیتانش می‌گوید: « ووریا اگر از من ناراحت است اشکالی ندارد»

فکری در ترازوی اعتبار هواداران استقلال خود را پایین‌تر از کاپیتان تیمش می بیند. همین می‌شود که تقصیر ووریا را به گردن می‌گیرد تا این سنگر را هم از دست ندهد. اما مدیران استقلال کجا هستند؟

کسی از عبدیان خبر دارد؟  استاد زمانی که قرار بود فرش آبی زیر پای ستاره قرمز بیاندازد دو دست لباس تدارک دیده بود و خود را نقش اول جذب ستاره‌ای می دانست که این روزها در ترکیب استقلال سردرگم است و از صدقه سر فرار شبانه میلیچ در ترکیب قرار می‌گیرد.

حجت نظری سخنگوی باشگاه هم که دم به ساعت از بازگشت میلیچ به تهران خبر می‌داد بعد از اینکه مدافع کروات فهمید قرار است به نوعی با بازگشت به تهران دور زده شود، روزه سکوت گرفته است.  

استقلال زمانی به باتلاق مطالبات مالی بازیکنانش رفت که زیر بار هزینه ۲۰۰ هزار دلاری رضایتنامه نادری رفت. زمانی که دو ستاره خارجی خود را حفظ کرد اما برای پرداخت قرارداد آنها پیش‌بینی نکرده بود. دو ستاره‌ای که یکی فراری است و دیگری نیمی از بازی‌های نیم‌فصل را کامل از دست داده و تعداد بازی‌هایش در ترکیب ثابت استقلال هنوز به تعداد انگشتان یک دست نرسیده است. حالا هم که خبر رسیده مصدومیت بهانه‌ است و شیخ آبی‌ها شرط بازی را پرداخت مطالباتش اعلام کرده است.

استقلال با هنر مدیرانش  با جذب یکی دو جین ستاره تیمی گران‌تر از ظرفیت فوتبال ایران بسته است. تیمی که بازیکنش وقتی رقم قرارداد چند میلیاردی‌اش را کنار دریافتی و غذای پرسی‌اش می‌گذارد نمی‌تواند این با این تناقض کنار بیاید و این می‌شود که بازیکن باتجربه و کاپیتانش که باید آب روی آتش باشد خودش نقش آتش‌فشان را بازی می‌کند.

آبی‌ها روزهای سختی پیش رو دارند. دیوار اعتماد بازیکنان به سرمربی در حال فرو ریختن است، مطالبات بازیکنان روز به روز در حال زایش است و  و فعلا خبری از مدیران عشق دوربین نیست.  استقلال به لطف درخشش ستاره‌هایش تا به اینجای فصل خود را در صدر نگه داشته است اما مشکلات فنی و مالی و مدیریتی آنها این تیم را زمین خواهد زد. 

کد خبر 583321

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۰۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره  تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: هواداران فضای خیلی خوبی در ورزشگاه ایجاد کردند و تیمی که از این بازی سود برد، استقلال بود.

او افزود: حریف‌مان یکی از تکنیکی‌ترین و بهترین تیم‌های ایران است و کیفیت بسیار خوبی دارد. شکست دادن پرسپولیس در خانه‌اش اصلاً ساده نیست. همه می‌دانند امسال چه چالش‌هایی پشت سر گذاشتیم و به بازیکنانم بابت تلاشی که کردند، تبریک می‌گویم. اگر کلاهی روی سرم بود، برمی‌داشتم و به بازیکنان تعظیم می‌کردم. برای تیم‌هایی که شرایط آنها برای جنگیدن در راستای قهرمانی مهیاست، آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی سپاهان درباره اینکه  بازیکنان این تیم  برای اتلاف وقت روی زمین می‌افتادند، گفت: من برای فوتبال به اینجا آمده‌ام و نیازی ندارم به این سؤال پاسخ بدهم. بازی پُر از احساسات است و از بازیکنان بابت تلاشی که کردند، تشکر می‌کنم. گاهی این شرایط در بازی پیش می‌آید. متأسفم، چون طوری که من بازی را دیدم، شما ندیدید.

مورایس درباره اینکه تیم سپاهان از ستاره‌های زیادی برخوردار است و مطابق انتظارات نتیجه نگرفته، عنوان کرد: شما فکر می‌کنید سپاهان باید قهرمان شود؟ کدام بازی‌های سپاهان را دیدید؟ بازی‌هایی داشتیم که خیلی بهتر یا بدتر از امروز بودیم. این عملکردی بود که مقابل پرسپولیس ممکن بود. بازی از چیز‌های زیادی، چون داور، زمین خیس و کیفیت حریف تشکیل شده بود. مقابل حریف ساده‌ای نبودیم و همه چیز همیشه به سود ما نیست.

او ادامه داد: اگر قرار بود قهرمان شویم، می‌توانستیم با اختلاف ۱۰ امتیاز قهرمان شویم. با این حال اکنون  ۱۰ امتیاز اختلاف با صدر جدول داریم. البته  می‌توانم بگویم سپاهان هم ۱۰ سال است که قهرمان نشده است. ما ستاره‌های زیادی داریم؛ محمدجواد حسین‌نژاد و عباس حبیبی که کسی آنها را نمی‌شناسد. همچنین  نفراتی، چون اعرابی و هادی محمدی که ستاره هستند و در تیم ملی حضور ندارند.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه سیاوش یزدانی یک ستاره است که استقلال او را نمی‌خواست، تصریح کرد: شهریار مغانلو یکی از ستاره‌های لیگ است که گاهی انتقاد می‌شود که چرا گل نمی‌زند. فقط یک بازیکن از تیم ملی داشتیم که امروز بازی کرد. ما ستاره‌های زیادی داریم. وقتی به سپاهان آمدم، رامین رضاییان ستاره شد؛ بازیکنی که پرسپولیس او را نمی‌خواست. خیلی خوشحالم که این همه ستاره دارم، اما این کافی نیست. ترجیح می‌دهم ستاره نداشته باشم، اما قهرمان شوم.

مورایس درباره وضعیت همکاری خود با سپاهان اصفهان برای فصل آینده اظهار کرد: من هوادار سپاهان نیستم؛ مربی هستم و کارم را به‌ صورت حرفه‌ای انجام می‌دهم. خوشحال می‌شوم اگر بروم و مرا نخواهند!

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست