Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بنیاد مستضعفان گفت: ۴۴ هزار فقره ملک اعم از قریه، شکارگاه، مرتع و ... از گذشته به نام آن پدر و پسر ملعون زده شده بود. ما همه را انشاله پس می گیریم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پرویز فتاح در آئین اهدای ۱۰۰ هزارمین سند از املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم که به صورت پخش زنده از استان ایلام برگزار شد، اظهار کرد: هیچ دیکتاتور و طاغوتی به اندازه این پدر و پسر ملعون عاشق غصب زمین نبوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در برخی موارد بعضا افراد را کشته، شلاق زده و زندانی و اموال را غصب کرده‌اند و این موارد در حالی است که عده‌ای در حال تطهیر عملکرد این خاندان هستند.

وی ادامه داد: ما در جمهوری اسلامی مشکلاتی داریم، اما نباید خدمات نظام در ۴۲ سال گذشته را نادیده گرفت و نباید نابخردان این رژیم منحوس را تطهیر کنند چراکه این ظلم به ملت است.

رییس بنیاد مستضعفان افزود: در ابتدا تصور می‌کردیم اهدای این اسناد به مردم اگر به ۱۰۰ هزار سند برسد تمام می‌شود، اما این چنین نیست و تا هر کجا بشود پیش خواهیم رفت. حق باید به حقدار برسد و رضایت مردم باید جلب شود چراکه عدالت قرار دادن شیء در جای خود است و هرآنچه غیر از آن ظلم است. این کار مفهوم عدالت انقلاب امام ره است و به دستور مقام معظم رهبری است.

فتاح درباره ارزش ۱۰۰ هزارمین سند از املاک غصب شده گفت: ارزش تجمعی هر ساله اسناد ۳۰۰۰ میلیارد تومان بود، اما ارزش امروز آن بیش از ۱۰۰۰۰ میلیارد تومان است که فدای سر مردم و منتی برای آن نیست.

این اسناد شامل ۴۴ هزار فقره ملک اعم از قریه، شکارگاه، مرتع و ... است که در گذشته به نام آن پدر و پسر ملعون زده شده بود. اکنون به کجا رسیدند؟، اکنون چه شد؟.

وی تصریح کرد: پیام انقلاب امام پس گیری این اموال و دادن آن به ملت است. امام حتی حکومت را با رای ملت بر سر کار آورد. اگر کسی خطا کند این نظام به حساب او می‌رسد و باید برسد چراکه در غیر این صورت مردم به حساب او می‌رسند.

فتاح گفت: وضع مردم و مشکلات مردم تعریفی ندارد. بنیاد مستضعفان باید با تمام توان در خدمت محرومان باشد و هست. در کارنامه بنیاد مستضعفان مدرسه سازی، بیمارستان سازی و ساخت خانه محرومان و خانه معلولان و... وجود داشته است و به لطف خدا این اقدامان برای سال ۱۴۰۰ و پس از آن افزایش خواهد یافت. به غیر از این اقدامات بنیاد مستضعفان، بسیاری از املاک را برای مدرسه سازی در اختیار وزارت آموزش و پرورش و یا املاکی را برای ساخت بیمارستان در اختیار وزارت بهداشت و سایر ارگان‌ها قرار داده است و اکنون نیز آماده هر کمکی به نفع مردم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرویز فتاح املاک بنیاد مستضعفان کلنگ زنی بنیاد مستضعفان بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست

فرماندار شهرستان خوروبیابانک گفت: مدیریت بحران این شهرستان از امکانات کافی برخوردار نیست و نیاز اساسی به پزشکان متخصص، مجرب و امکانات پزشکی دارد و این خواسته مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، احمدرضا طحانی ظهر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه مدیریت بحران شهرستان که با حضور منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان خوروبیابانک با توجه به پراکندگی روستاها و وسعت زیاد آن، نیاز به امکانات امدادی دارد.

وی افزود: در حال حاضر امکانات و تجهیزاتی که برای مقابله با حوادث احتمالی مخصوصاً سیل در شهرستان وجود دارد، بسیار اندک است و در صورت وقوع حوادث، این شهرستان با مشکل مواجه خواهد شد.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان، خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان باید این موضوع را در نظر داشته باشند که این شهرستان نیاز اساسی به پزشکان متخصص، مجرب و امکانات پزشکی دارد.

طحانی محرومیت‌زدایی را مهمترین نیاز مردم این خطه از استان اصفهان عنوان و تصریح کرد: با وجود اقدامات بسیار در شهرستان خوروبیابانک، همچنان بحث محرومیت قابل لمس است که انتظار می‌رود برای خروج از مشکلات به این شهرستان توجه ویژه شود.

مسئولان اصفهان صدای مردم خوروبیابانک را نمی‌شنوند

حجت‌الاسلام محمدحسین رمضانی، امام جمعه شهرستان خوروبیابانک نیز تصریح کرد: با گذشت چند سال از افتتاح بیمارستان محروم این شهرستان، مسئولان استانی صدای این مردم را نمی‌شنوند و بارها از تریبون نماز جمعه در این خصوص صحبت شده است.

وی ادامه داد: آنچه که این مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور تقاضا دارند تجهیز کامل بیمارستان و حضور پزشک متخصص است.

امام جمعه شهرستان خوروبیابانک گفت: کاهش تعرفه برق منطقه گرمسیری یکی از مطالبات بحق و جدی مردم شهرستان خوروبیابانک است.

کد خبر 748455

دیگر خبرها

  • با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • شهید مطهری به واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • کلمه تاریخ‌ساز برازنده میرزازاده است
  • فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند