Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:41:20 GMT

واگذاری زمین‌های علوی به مردم تا پایان شهریور ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۰۸۲۲

واگذاری زمین‌های علوی به مردم تا پایان شهریور ۱۴۰۰

به گزارش خبرنگار مهر علوی در آئین اهدا ۲۹۶ فقره از اسناد غصب شده توسط خاندان پهلوی دوم به مردم که صبح امروز در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز املاکی که از مردم تاکستان توسط رژیم طاغوت غصب شده بود به مردم بازگردانده می‌شود.

مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان قزوین ادامه داد: مردم مالک انقلاب هستند و برگرداندن مالکیت زمین‌ها به مردم از وظایف انقلاب می‌باشد، ما امروز خداوند منان را سپاسگزاریم که با رهنمودهای آقای فتاح توانسته‌ایم سرعت خدمت به مردم را افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این موضوع که در بنیاد مستضعفان یک رویه جوان گرایی وجود دارد گفت: جوانان انقلابی خود پا به میدان گذاشته‌اند و با دقت به مسئله اهدا مالکیت زمین‌های علوی می‌پردازند، ما این قول را می‌دهیم تا پایان گرفتن این مسئله که انشا الله به زودی و تا پایان سال ۱۴۰۰ پیش بینی شده است به صورت شبانه روزی به تلاش‌های خود ادامه می‌دهیم.

علوی بیان کرد: تعداد ۲۹۶ مورد اسناد مالکیت به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال و به مساحت ۸۳ هکتار در این مرحله خدمت مردم واگذار خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: در دوران پهلوی هر زمینی که احساس می‌شد مرغوبیت دارد به نفع شخص شاه مصادره می‌شد و زمین‌های تاکستان نیز بر مبنای همین قاعده از مردم گرفته شده بود.

مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان قزوین یادآور شد: اگر نیت‌های ما در خدمت به مردم خالص باشد خداوند هم ما را در انجام امور یاری می‌کند، بنیاد مستضعفین استان قزوین این توان را دارد که با پای کار آمدن بیشتر مسئولان ذیربط املاک را تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ به مالکیت مردم درآورد.


رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی که به وسیله ویدئو کنفرانس در این مراسم حضور داشت نیز اظهار کرد: مسئولیت سنگینی به عهده ما است چرا که بازگرداندن مالکیت زمین‌های غصب شده یکی از اهداف انقلاب اسلامی بوده است و امروز پس از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی این امر باید در سریع‌ترین زمان ممکن اتفاق بیفتد.

فتاح اذعان کرد: ما باید حق را به حقدار برسانیم و امیدواریم در پایان سال ۱۴۰۰ همه زمین‌ها در کشور واگذار شده باشند.

معاون عمرانی استاندار قزوین در این جلسه مطرح کرد: واگذاری مالکیت ۲۹۶ قطعه زمین به مردم یک کار بزرگ از سوی بنیاد مستضعفان بوده است که با همراهی و همکاری مسئولین استان و یک برنامه ریزی دقیق اتفاق افتاده است.

وی گفت: این امر موجب جلب اعتماد عمومی است و یک دستاورد بزرگ برای انقلاب محسوب می‌شود، برنامه ریزی واگذاری‌ها در کوتاه‌ترین زمان با حداقل هزینه انجام شده است که جای تقدیر دارد.

فزخزاد توضیح داد: بنیاد مستضعفان در این زمینه تفاوت بین افراد برخوردار و کم برخوردار را هم رعایت کرده و تلاش شده است که واگذاری‌ها با کمترین هزینه برای مردم انجام شود.

وی در خاتمه گفت: در کشور ما عموماً ۶۰ تا ۷۰ درصد دارایی مردم املاک است و ما با این واگذاری شاهد شکوفایی اقتصادی خواهیم بود.
 

کد خبر 5140171

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سند مالکیت دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرگان بوشهر انقلاب اسلامی ایران آمار کرونا شیراز عکس استانها شهرستان کرج ایلام سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تا پایان زمین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۰۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین نباید به برخی خوش‌نشین‌ها انجام شود

استاندار قم با بیان اینکه باید شرایط واگذاری زمین به مردم را تسهیل کنیم، گفت: شرایط فعلی برای مردم راحت نیست و هدف ما از ترویج مهاجرت معکوس مردم از شهر به روستا با این شرایط محقق نخواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری ظهر امروز در همایش اعضای شوراهای اسلامی استان قم که به مناسبت روز ملی شوراها در سالن همایش‌های رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در قرآن تأکید شده که امور خود را با خرد جمعی پیش ببرید.

وی با اشاره به اینکه انسان یک موجود اجتماعی است، مطرح کرد: خلقت انسان به‌صورتی بوده است که باید مشکلات خود را به‌صورت اجتماعی و گروهی حل کند.

استاندار قم با بیان اینکه نکات بسیاری در رابطه با اهمیت شورا و نقش خواص در شوراها وجود دارد، عنوان کرد: شوراها ارتباط نزدیک‌تری با مردم دارند و بهتر از مشکلات آگاهی دارند.

وی با تأکید بر اینکه اصل هدف خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: باید شکرگذار باشیم که خداوند توفیق خادمی و نوکری مردم را به ما داده است.

آقامیری با بیان اینکه باید شرایط واگذاری زمین به مردم را تسهیل کنیم، تصریح کرد: شرایط فعلی برای مردم راحت نیست و هدف ما از ترویج مهاجرت معکوس مردم از شهر به روستا با این شرایط محقق نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امروز اصالت روستا را نیز تبدیل به شهری کرده‌ایم، یادآور شد: روستا باید خودگردان بوده و محصولات مورد نیاز خود را توسط مردم تأمین کند.

استاندار قم با بیان اینکه البته واگذاری زمین نباید به برخی خوش‌نشین‌ها انجام شود، گفت: قطعاً با شورایی که خوش‌نشین را از افراد مهاجر تشخیص ندهد، برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای مصوبات خط قرمز مجموعه مدیریت استان خواهد بود، اذعان کرد: عملکرد 11 نفر از مدیران کل استانی در حال بررسی است و قطعاً اتفاقی در این راستا رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • واگذاری زمین نباید به برخی خوش‌نشین‌ها انجام شود
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور