Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد از جذب دو مشتزن خارجی خبر داد.

ایرج سپهوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای حضور در لیگ برتر با دو بوکسور مطرح از کشورهای بلاروس و ازبکستان قرارداد بسته‌ایم.

وی ادامه داد: این مشتزنان سابقه کسب مدال در رقابت‌های قاره‌ای و همچنین جهانی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپهوند با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد تیم ما را مشتزنان لرستانی تشکیل می‌دهند، افزود: در جاهایی که پیشرفت قابل دسترس است و برای پیشبرد و زمینه حرفه‌ای باشگاه‌ها باید هزینه کنیم.

مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد تاکید کرد: اگر می‌خواهیم استان ما به سوی ورزش حرفه‌ای حرکت کند باید هزینه کنیم و یقین داشته باشید با این خارجی‌ها بوکس ما پیشرفت خواهد کرد، چون از بهترین‌ها هستند.

وی با اشاره به بحث الگوپذیری تصریح کرد: با وجود این دو بوکسور مطرح، مشتزنان ما نیز رفتار حرفه‌ای را می‌توانند از نزدیک بهتر ببینند.

سپهوند گفت: پلیمر فعلًا دو گام مهم برای ورزش لرستان با تیمداری در لیگ‌های دوومیدانی و بوکس برداشته و امیدواریم شرایطی فراهم شود که این اقدامات ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ازبکستان لیگ برتر لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: در بارندگی‌های یک هفته اخیر بیشترین میزان ذخیره‌سازی رواناب در سد‌های حاجی آباد زیرکوه و نهرین شهرستان طبس انجام شد. 

عباس سارانی افزود: یک میلیون و ۶۴۰ هزار مترمکعب در سد حاجی آباد زیرکوه و ۹۷۰ هزار متر مکعب در سد نهرین طبس رواناب مهار شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی افزود: در بارندگی‌های چند روز گذشته حجم فعلی مخازن سد‌های استان به ۱۸.۵ میلیون مترمکعب رسید.

به گفته وی در حال حاضر ۲۴ درصد مجموع ظرفیت هشت سد مخزنی استان که معادل ۷۵ میلیون مترمکعب است آبگیری شده است.

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر
  • انعکاس برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در بوشهر از ۱۹ شبکه خارجی
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • پرواز پاراگلایدرها در آستانه روز ملی خلیج فارس
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!