Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت آبادی با اشاره به اجرای طرح ملی «ایران قوی» در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد، گفت: ۵۱۰ کانون فرهنگی و هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در این طرح مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، «علیرضا دولت آبادی» امروز (۱۸ بهمن) در نشست خبری تشریح طرح ملی «ایران قوی» استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک دهه فجر، اظهار کرد: این دهه یادآور تلاش ها و مجاهدت های زنان و مردان این مرز و بوم است که باید گرامی داشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این انقلاب طلیعه اراده خداوند برای یک حکومت اسلامی و مردمی بود که مردم با توجه به ارزش های الهی و اسلامی، بنای یک حکومت دینی را با رهبری امام راحل عظیم الشان گذاشتند.

وی در ادامه، به انسجام فعالیت های فرهنگی و هنری در کانون ها اشاره کرد و یادآور شد: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد به منظور خارج شدن فعالیت های کانون ها از حالت سنتی، با راه اندازی سامانه «بچه های مسجد» در راستای انسجام فعالیت ها گام برداشت.

دولت آبادی خاطرنشان کرد: راه اندازی این سامانه ظرفیت ارزشمندی را برای اعضای کانون ها و فعالیت آنها فراهم کرده که همه مشخصات اعضا، هیئت امنا و همچنین فعالیت های خود را در سامانه «بچه های مسجد» ثبت کنند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد به طرح ملی «ایران قوی» اشاره کرد و گفت: این طرح از ۱۹ مهرماه امسال آغاز و تا ۲۲ بهمن ماه جاری ادامه دارد و کانون ها می توانند فعالیت های خود را بارگذاری و امتیازهای لازم را کسب کنند.

وی از فعالیت حدود ۵۱۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در طرح ملی «ایران قوی» خبر داد و اضافه کرد: برگزیدگان شهرستانی، استانی و کشوری در سه شبستان «فرهنگ، هنر، نوآوری و کارآفرینی» انتخاب و از آنها تجلیل می شود.

دولت آبادی با اشاره به اینکه ۱۲ رواق ذیل این سه شبستان تعریف شده، گفت: حدود ۴۰ عنوان مسابقه و رقابت نیز در این راستا تعریف شده است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد به دریافت مجوز الکترونیکی کانون ها اشاره و اظهار کرد: استان در این زمینه از استان های پیشرو بوده و حدود ۷۵ درصد مجوز کانون ها به صورت الکترونیکی صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه طرح ملی «ایران قوی» در وضعیت مطلوبی قرار دارد، گفت: می توان از ظرفیت های موجود در راستای کسب رتبه برتر تا مدت زمان باقی مانده نهایت استفاده را داشته باشیم.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجوز الکترونیکی ایران قوی بچه های مسجد کانون های فرهنگی و هنری فرهنگ نشست خبری خبرگزاری شبستان فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد دولت آبادی ایران قوی فعالیت ها طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏