Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@03:21:26 GMT

جلسه سرنوشت ساز باشگاه ذوب‌آهن با رحمان رضایی

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۱۱۳۵

جلسه سرنوشت ساز باشگاه ذوب‌آهن با رحمان رضایی

بعدازظهر امروز(شنبه) جلسه مهمی در باشگاه ذوب‌آهن برگزار خواهد شد تا هیئت مدیره درباره رحمان رضایی و ادامه همکاری با این سرمربی تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان رضایی از ابتدا فصل جاری نتوانسته نتایج خوبی را با ذوب‌آهن کسب کند. این سرمربی در چهارده هفته ابتدایی لیگ، ۸ تساوی و ۵ شکست را تجربه کرده و تنها موفق به غلبه بر نساجی شده است تا سبزپوشان اصفهانی با ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم جدول جا خوش کنند و با توجه به اختلاف ۶ امتیازی نسبت به سایپا رده سیزدهمی همراه با نساجی و ماشین‌سازی، کاندیداهای اصلی سقوط به دسته پایین‌تر لقب گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع باعث شد تا از چند هفته پیش هیئت مدیره باشگاه اولتیماتومی را به رضایی دهند که البته در چندین بار از موضع خود عقب نشستند و با وجود ناکامی او در کسب امتیازهای لازم، تصمیم گرفتند تا همچنان با این سرمربی ادامه دهند. با این حال روز گذشته شاگردان رضایی شهرآورد اصفهان را به سپاهان واگذار کردند و علیرغم آنکه فریدونی، مدیرعامل جدید ذوب‌آهن بر ماندگاری رحمان رضایی روی نیمکت تاکید کرده بود، صبح امروز از این باشگاه اصفهانی اخباری مبنی بر برگزاری جلسه‌ای در خصوص تعیین تکلیف ادامه همکاری با رضایی شنیده شد.

در همین خصوص رسول کربکندی، سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن ضمن تأیید برگزاری این جلسه، اظهار کرد: در این جلسه همه چیز درباره رحمان رضایی مشخص خواهد شد.

کد خبر 473251

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن رحمان رضایی مجتبی فریدونی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال بانوان ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رحمان رضایی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است

اینتر روی همکاری طولانی مدت با سیمونه اینزاگی حساب کرده است.

طرفداری | جوزپه ماروتا، مدیرعامل اینتر، تأکید کرد که این تیم می‌خواهد با سیمونه اینزاگی به کار خود ادامه دهد و قرار است در نقل و انتقالات تقویت شود. ماروتا قبل از شروع بازی با تورینو به DAZN گفت:

حس رضایت فوق العاده ای داریم، بهترین قسمت جشن هنوز فرا نرسیده است. حضور در اتوبوس قهرمانی؟ نه من نخواهم رفت. بازیکنان، اعضای کادر و سرمربی قهرمانان واقعی تیم هستند؛ من در پیاتزا دومو منتظر آنها خواهم بود.

 برای تصمیم گیری به شجاعت نیاز است

این تیم پیشرفت کرده و ما از طریق شکست ها، تجربه کسب کرده ایم. اینها مقدمات مهمی برای رسیدن به نتایج فوق العاده هستند. وقتی تیم بزرگی را مدیریت می کنید، اوضاع متفاوت است. فشار وجود دارد؛ شما باید تصمیم بگیرید و مسئول باشید. همچنین برای تصمیم گیری با وجود انتقادات، به شجاعت نیاز دارید.

 ادامه کار با اینزاگی

اینزاگی در امتحان قبول شد و چرخه برد با او شروع شده. او ثابت کرده که یک مربی خوب و برنده است. ما می خواهیم با او ادامه دهیم، هنوز حتی نیمی از این مسیر را هم طی نکرده ایم. تیم باید تقویت شود. یک نقل و انتقالات خلاقانه انتظار ما را می کشد. 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند