Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالله بحرالعلومی روز شنبه در این زمینه افزود: سه سال پس از سفر سبز هنرمند فقید مجید واحدی‌زاده و برگزاری ۲ دوره مسابقه نمایشنامه‌نویسی به‌صورت استانی، شورای سیاست‌گزاری جشنواره مصمم شد که امسال این مسابقه را به‌صورت منطقه‌ای بین هنرمندان و نویسندگان استان‌های شمال غرب کشور (آذربایجان‌شرقی،آذربایجان‌غربی، زنجان، گیلان و اردبیل) برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر این اساس گروه تئاتر فروغ اردبیل با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای اسلامی شهر و شهرداری، انجمن هنرهای نمایشی و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل جشنواره سوم را در ۲ بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی آزاد و نوقلمان برگزار می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: مفهوم و فرهنگ شهر، شهرنشینی و حقوق شهروندی، ۴۰ سال تداوم پایداری (به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس) و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سرباز جان‌برکف اسلام و ولایت از موضوع‌های دارای اولویت هستند.

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه در فروردین‌ ۱۴۰۰ هم‌زمان با زادروز آن هنرمند فقید، اضافه کرد: سه اثر برگزیده از سوی هیات داوران ضمن تقدیم جایزه‌ای ارزنده، به چاپ خواهد رسید.

بحرالعلومی تقویت بنیان نمایشنامه‌نویسی، بازکاوی و بازشناسی اثرها و اندیشه‌های تئاتری مجید واحدی‌زاده، تشویق هنرمندان و نمایشنامه‌نویسان به تولید اثرها و نمایشنامه‌های جدید و ارج نهادن و شناختن استعدادهای جوان و جدید را از جمله هدف‌های برگزاری این جشنواره برشمرد.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای ارسال اثرها یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از نشانی پست الکترونیکی artmadjid۴۵@gmail.com و شماره تلفن ۳۳۲۳۱۴۴۳-۰۴۵ داخلی ۲۲۶ یا نشانی دبیرخانه واقع در واحد هنرهای نمایشی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل استفاده کنند.

برچسب‌ها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل جشنواره اردبیل نمایشنامه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره اردبیل جشنواره اردبیل نمایشنامه اخبار کنکور فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشنامه نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان گفت : ۲۳ اثر موسیقی از ۱۶ استان متقاضی شرکت در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در هرمزگان بودند که با داوری انجام شده ۱۱ گروه از جمله گروه هنری سراب جهانبین از شهرستان فارسان به سرپرستی ستاریارمحمدی جونقانی وابسته به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان موفق شدند به مرحله اجرایی این جشنواره راه یابند.

اسفندیار امیریان افزود :بر اساس جدول زمان‌بندی جشنواره، نماینده شهرستان هفتم اردیبهشت به اجرای برنامه می‌پردازد و بخشی از موسیقی بختیاری را با نواختن سرنا، کرنا و دهل و شادیانه‌های محلی و همچنین اجرای آهنگ‌های مَرجنگه، شیر علیرمردون و وطنم ای جونم به مخاطبان این جشنوراه معرفی می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900062

دیگر خبرها

  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند