Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا سلم‌آبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: در حال حاضر ۱۱۵ بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد خراسان جنوبی هستند.

وی با بیان اینکه همچنین دو هزار و ۹۲۹ بیمار صعب‌العلاج تحت پوشش کمیته هستند، گفت: هزار و ۶۸۱ زن بیمار و هزار و ۳۶۳ مرد بیمار از خدمات کمیته بهره مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی تعداد بیماران زیر ۱۵ سال تحت پوشش را ۵۰ نفر عنوان کرد و گفت: به جامعه تحت پوشش خدمات مختلفی طی دوره درمان و غیره ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از حمایت کمیته امداد از ۴۳۸ بیمار سرطانی خبر داد و گفت: ۶۹۳ بیمار زمین گیر به صورت ماهانه، هزینه‌هایی را دریافت می‌کنند.

سلم‌آبادی بیان کرد: طی سال گذشته هزار و ۱۵۰ وسایل توان پزشکی شامل تخت، تشک مواج، عصا و وارکر، کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز به مددجویان اهدا شده است.

وی ادامه داد: همچنین در ۹ ماهه سال جاری ۲۵ میلیارد ریال هزینه‌های درمانی جامعه تحت پوشش پرداخت شده است.

سلم‌آبادی اظهار کرد: تمام بیماران خاص و صعب‌العلاج دارای کارت هویت بوده و تحت پوشش هر بیمه درمانی که باشند، فرانشیز دارویی آنها از داروخانه‌های منتخب رایگان است.

کد خبر 5140039

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر خراسان جنوبی بیماری صعب العلاج دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرگان بوشهر انقلاب اسلامی ایران شیراز آمار کرونا عکس استانها شهرستان کرج ایلام مشهد کمیته امداد تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو به خبرنگاران غزه

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون الجزیره، جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو در سال ۲۰۲۴ به خبرنگاران فلسطینی اعطا شد که تحولات تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه را پوشش می‌دهند.

این جایزه به توصیه داوران کمیته بین المللی حمایت از خبرنگاران به خبرنگاران فلسطینی در غزه اعطا شد.

مراسم اعطای جوایز در حاشیه نشست جهانی آزادی مطبوعات در شهر سانتیاگو پایتخت شیلی برگزار شد.

رئیس هیأت داوران کمیته بین المللی حمایت از خبرنگاران در این مراسم گفت: ما با اعطای این جایزه می‌خواهیم پیام قوی همبستگی با روزنامه‌نگاران فلسطینی و تقدیر از آنها به اشتراک بگذاریم که بحران را در شرایط فاجعه بار پوشش می‌دهند.

دیگر خبرها

  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو به خبرنگاران غزه
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی