Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا زارع زاده مهریزی روز شنبه در آیین معارفه رییس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان با بیان اینکه وحدت آحاد ملت، رمز پیروزی انقلاب اسلامی و پایداری نظام تا امروز بوده افزود: دشمنان ما به دنبال این هستند که به بهانه‌های مختلف بین اقشار و گروه‌های مختلف مردم تفرقه بیندازند که در این شرایط همه باید همدلی خود را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عوامل شکل‌گیری انقلاب اسلامی که باید همواره مدنظر داشت خاطرنشان کرد: مهم‌ترین عامل قیام ملت ایران و شکل‌گیری انقلاب این بود که مردم ایران می‌خواستند سرنوشت کشورشان به دست خودشان باشد و با پیروی از حضرت امام (ره) با وحدت و تکیه بر دین به پیروزی رسیدند.

این مسوول با بیان اینکه همه اقشار و گروه‌های مختلف کشور، اعضای پیکره بزرگی به نام ایران هستیم یادآور شد: از نظر وحدت، همدلی و همراهی، همه اعضای یک پیکر هستیم که باید همبستگی و انسجام خود را حفظ کنیم و پیشرفت شهرستان در گرو همدلی و همراهی تمام اقشار جامعه است.

همچنین امام جمعه مهریز با اشاره به اینکه حراست از انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است و تمام اقشار جامعه باید نسبت به انقلاب حساس و جدی باشند گفت: اینکه امام خمینی (ره) فرمود انقلاب اسلامی را به همه جهان صادر می‌کنیم به معنای نشر فرهنگ فاطمی، علوی و میراث ائمه اطهار (ع) به همه جهان است.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی، یاد و خاطره همه کسانی که در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی فداکاری کردند را گرامی داشت و تصریح کرد: باید قدردان کسانی باشیم که با مبارزه، تحمل درد و رنج شکنجه و تبعید زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کردند و این ایام فرصت قدردانی بیشتر از این عزیزان است.

وی گفت: امام خمینی (ره) امانت انقلاب را که با مشقت بسیاری به پیروزی رسید به همه آحاد جامعه سپرده است و رسم امانت‌داری بر این مهم استوار است که از این امانت مهم و الهی نگهبانی کنیم و پشتیبان رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باشیم.

امام جمعه مهریز با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا با روش‌های مختلف به انقلاب آسیب بزند افزود: دشمن پس از شکست در عرصه‌های مختلف از جمله جنگ نظامی و تحریم، تلاش دارد تا از طریق جنگ نرم و عرصه‌های فرهنگی و نفوذ به اهداف خود برسد که در این خصوص باید بصیرت خود را افزایش دهیم.

همچنین حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی رییس تبلیغات اسلامی یزد به اهمیت و نقش روحانیون در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم و مسولان در کنار روحانیون باید با همدلی برای ارتقای فرهنگی و دینی جوانان و خنثی کردن توطئه های استکبارجهانی رسالت ملی و انقلابی خود را انجام دهند.

در این مراسم با قدردانی از حجت‌الاسلام محمد علی متوسل به جای وی حجت‌الاسلام صادق مومن به عنوان رییس تبلیغات اسلامی مهریز معرفی شد.

برچسب‌ها یزد سازمان تبلیغات اسلامی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد سازمان تبلیغات اسلامی دهه فجر یزد سازمان تبلیغات اسلامی دهه فجر اخبار کنکور تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۲۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند

به گزارش خبرنگار مهر، «معین‌الدین سعیدی» در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: دشمنان ملت ایران بدانند مردم استان سیستان و بلوچستان قدردان نعمت امنیت و وحدت هستند و به احدی اجازه تفرقه‌اندازی میان صفوف‌شان را نمی‌دهند؛ البته امنیت پایدار در سایه فضای پُر رونق کسب و کار و با هم‌اندیشی و همفکری همه آحاد استان حاصل خواهد شد.

وی گفت: علی‌رغم خدمات بی‌بدیل نظام و کارهای بزرگ انجام شده، هنوز مردم استان سیستان و بلوچستان با چالش‌های عدیده روبه‌رو هستند. هر بار که ایران حق‌آبه خود را طلب کرد، طرف مقابل دروغ گفت.

سعیدی بر ضرورت رفع مشکل حاشیه‌نشینی در چابهار و کنارک تاکید کرد و افزود: با توجه به وقوع دو سیل ویرانگر اخیر در منطقه، لازم است سهمیه کنکور مختص دانش‌آموزان سیل‌زده در نظر گرفته شود.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به وضعیت آب در این استان گفت: طرح‌های آبخیزداری، مهار موضوع سیل، کنترل سیلاب، ایجاد سازه‌هایی شبیه چاه نیمه‌ها برای نگاهداشت آب، احداث آب‌بند زودبازده در مسیر رودخانه‌های فصلی و مرزی و لایروبی این رودخانه‌ها، مرمت قنوات کشاورزی و ایجاد سیل‌بندهای روستاها نه تنها مانع هدررفت آب بلکه باعث ایجاد اشتغال پایدار می‌شود.

سعیدی با قدردانی از حضور رئیس‌جمهور در بین مردم سیل زده، گفت: حضور رئیس‌جمهور بین مردم سیل زده قطعاً موجب تسلی خاطر شد و این نقطه تمایز و برتری دولت فعلی بر دولت قبل است. از طرفی باید سازمان برنامه و بودجه مکلف شود تا ردیف‌های مستقل اعتباری برای جبران خسارات سیل در نظر گیرد.

وی با انتقاد از فیلترینگ گفت: آیا با فیلترهای فعلی مطلوب حاصل شده است؟ وقتی مسؤولان بدون هیچ محدودیتی در همه پلتفرم‌ها حضور دارند، چرا مردم را درگیر هزینه فیلترشکن‌ها می‌کنید.

کد خبر 6090895 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است