Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، فتاح پس از ورود به ایلام در آیین اهدای 100 هزارمین سند املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم، گفت: افتخار می‌کنیم خادم مردم باشیم، بیشترین غصب املاک در زمان پهلوی در گلستان صورت گرفته و این از نیت پاک رهبر انقلاب است که واگذاری این زمین‌ها را در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ارزش تجمعی این املاک به قیمت روز چیزی بیش از ده هزار میلیارد تومان است، افزود: این تعداد سند به صورت شش دانگ به مردم واگذار خواهد شد؛ از اینکه امروز در این تاریخ و در آستانه 22 بهمن چنین اتفاق مبارکی رقم میخورد از خدا شاکر هستیم؛ در خراسان شمالی نیز به سمتی در حال حرکت هستیم که سال آینده واگذاری سد را به اتمام برسانیم و حق را به حق دار برسانیم.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: باید انقلاب امام (ره) را به موضع مد نظر ایشان ببریم، در هر کجا از این املاک هست ما موظفیم حق را به حق دار برسانیم.

وی با بیان اینکه جنس الهی امام ایشان را در دل مردم جای داد و کسی امام را به مردم تبلیغ و تحمیل نکرد، افزود: ماهیت انقلاب عدالت محوری است؛ امام(ره) نیز با همین محور انقلاب را آغاز کردند.

فتاح ادامه داد: اگر در اقتصاد حضور داریم، باید از جنس صبر و استقامت باشد؛ وای از روزی که باز گردیم از مسیر که مردم نیز بر ما برمیگردند؛ اگر مردم تاکنون استقامت کردند چون در جان انقلاب و رهبر انقلاب مشی حضرت امام را می‌بینند.

وی با بیان اینکه عمل یعنی ایستادگی بر مرام و مشی امام (ره) ، تصریح کرد: بنیاد مستضعفان اولین نهادی است که با فرمان امام(ره) تاسیس شد؛ ایشان وصیت کردند که نگذارید انقلاب محرومان از بین رود، ما جز عمل چگونه می‌توانیم از این انقلاب پاسداری کنیم؟

فتاح ادامه داد: وضع مردم گفتن ندارد، فشار بر مردم زیاد است؛ از این رو بنیاد با همه توان در اختیار مردم است و در تلاش است یا عین مال را و یا با سود آن باید به مردم بازگردد.

گفتنی است؛ این مراسم در ایلام درحال برگزاری است و در ارتباط زنده بین استان‌های گلستان، خراسان شمالی و قزوین اسناد به مردم واگذار می‌شود.

انتهای پیام/ 970877

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس بنیاد مستضعفان کشور سید پرویز فتاح واگذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • آیا می شناسیدش؟
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور