Web Analytics Made Easy - Statcounter

به سفارش شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نمایندگی بین‌المللی این بنیاد در کشور سوریه افتتاح شده است و تمام منابع مالی آن نیز از طریق کشور سوریه تأمین می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، هم‌زمان با ولادت حضرت زهرا (س) و در پانزدهمین سالگرد تأسیس بنیاد خیریه حضرت رقیه (س)، دفاتر نمایندگی این بنیاد در 31 استان کشور افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین صمدیان مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت رقیه (س) با بیان اینکه اقدامات قابل توجهی در سال جاری از سوی خیران این بنیاد رقم خورد، گفت: در سال جاری حدود 25 هزار جهیزیه و 150 هزار بسته خوراکی و غذایی از تولیدات ایرانی در میان نیازمندان توزیع شد.

وی به ایجاد کارآفرینی و تولید محصولات فرهنگی و نساجی و ساخت مدرسه و سرویس بهداشتی در مناطق محروم کشور از سوی این بنیاد اشاره کرد و گفت: نکته‌ای که فعالیت‌های این بنیاد را برای رسیدن به اهداف عالیه‌اش همراهی می‌کند، پشتیبانی بهینه نهاد‌های حمایتی و محرومیت‌زدای کشورمان از جمله کمیته امداد، سپاه پاسداران، بهزیستی و مؤسسات خیریه در سراسر کشور است، به گونه‌ای که هر کدام از این نهاد‌ها و مؤسسات خیریه برای تهیه جهیزیه و لوازم منزل، بسته‌ی خوراکی و یا لوازم‌التحریر از طریق این بنیاد اقدام کرده تا با هزینه‌ی کمتر و کیفیت بهتر و همچنین ارسال رایگان به دست نیازمندان تحت پوشش آنان در سراسر کشور برساند.

صمدیان با اشاره به توانمندی و گستردگی فعالیت‌های این بنیاد گفت: با توجه به سفارش شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نمایندگی بین‌المللی این بنیاد در کشور سوریه افتتاح شده است و تمام منابع مالی آن از طریق خود کشور سوریه تأمین می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس: «محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات مردم» اولویت سپاه کردستان است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضرت فاطمه س سوریه بنیاد مستضعفان مناطق محروم محرومیت زدایی حضرت فاطمه س سوریه بنیاد مستضعفان مناطق محروم محرومیت زدایی کشور سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان در این جلسه رضا غیاثی زاده رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرگان با بیان مطلب که  راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند  از  برخورد جدی و قاطع با فعالیت تورهای غیرمجاز خبر داد و گفت : بازدیدهای مستمر و هفتگی تیم بازرسی  متشکل از کارشناسان اداره ميراث فرهنگی، گردشگری و صنایع شهرستان گرگان، انجمن حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی استان و صنعت و معدن از دفاتر خدمات مسافرتی صورت گرفته و  راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور بوده و در صورت تخلف به کمیسون مربوطه ارجاع و سپس در مورد نامبرده تصمیم گیری خواهد شد. غیاثی زاده افزود :  مقرر شد حداقل ده بسته  سفر توسط انجمن دفاتر استان تهیه و در اختیار اداره میراث فرهنگی شهرستان گرگان و علاقمندان جهت بهره برداری قرار گیرد. 

 

دیگر خبرها

  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی؛ شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد
  • ویدیو/ رئیسی در سریلانکا؛ تبادلات فرهنگی بین دو کشور در اوج
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود