Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: روز جمعه جنیفر لارنس بازیگر برنده اسکار، طی فیلمبرداری پروژه جدیدش بر اثر یک انفجار کنترل شده در فیلم «به بالا نگاه نکن»، به وسیله یک تکه شیشه دچار آسیب دیدگی از ناحیه چشم شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به گفته دو نفر از عوامل نزدیک به این فیلم سینمایی، بعد این آسیب دیدگی فیلمبرداری به حالت تعلیق در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ددلاین، رسانه هالیوودی به نقل از یک منبع ناشناخته نوشت که آسیب دیدگی لارنس رو به بهبود است و او از روز دوشنبه به فیلمبرداری باز خواهد گشت.

در فیلم «به بالا نگاه کن» جنیفر لارنس به همراه دی کاپریو نقش دو دانشمند پایین رتبه را دارند که کشف می‌کنند یک شهاب سنگ در شش ماه آینده به زمین برخورد می‌کند. به همین خاطر تصمیم می‌گیرند دنیا را از این موضوع با خبر کنند. مریل استریپ، کیت بلانشت، جونا هیل و تیموتی شالامی دیگر بازیگران این فیلم سینمایی به کارگردانی آدام مک کی هستند.

لارنس سی ساله که در سال ۲۰۱۳ برای فیلم «دفترچه امیدبخش» جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را دریافت کرد، از سال ۲۰۱۹ و بازی در فیلم «مردان ایکس:ققنوس تاریک» در فیلمی حضور نداشت؛ اما اکنون با توجه به داده‌های IMDB چهار پروژه جدید در دست ساخت دارد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: جنیفر لارنس فیلمبرداری فیلم سینمایی بازیگر اسکار صراط آسیب دیدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد

پس از انتشار اخبار مختلفی درباره سرنوشت تولید فصل هفتم سریال «پایتخت» مشخص شد فصل جدید این سریال وارد مرحله پیش تولید شده و بازیگران از مرداد مقابل دوربین خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ساخت سری جدید «پایتخت» همیشه مورد بحث بوده است، یک روز خبر از ساخت نسخه سینمایی این سریال در رسانه‌ها و کانال‌های خبری پخش می‌شود و روز دیگر تکذیب این موضوع؛ یک روز نیز خبر از تولید «پایتخت» در قالب همیشگی خود یعنی سریال در رسانه‌ها انتشار پیدا می‌کند.

اخیراً هم خبری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه فصل «هفتم» پایتخت در مرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و پیگیری رسانه‌ها درباره این موضوع حاکی از آن است فصل هفتم سریال «پایتخت» وارد مرحله پیش تولید شده و امید از سوی عوامل پایتخت وجود دارد که فصل هفتم به پخش در نوروز ۱۴۰۴ برسد اما در این فصل سارا و نیکا فرقانی اصل و مهران احمدی حضور نخواهند داشت.

مدتی قبل نیز هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در این سریال در نیمه اسفند ۱۴۰۲ با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته بود: باز داریم می‌آییم، ولی نه برای عید ۱۴۰۳؛ اخیراً نیز مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره تولید و پخش فصل جدید این سریال بیان کرده بود اگر مشکلی پیش نیاید حتماً سریال «پایتخت» جدید را در ۱۴۰۳ خواهیم دید.

گفتنی است الهام غفوری تهیه‌کننده این سریال درباره ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» در گفت‌وگویی گفته بود: مگر قرار بوده نسخه سینمایی «پایتخت» ساخته شود؟ آیا از طرف جایی اعلامی شده است که من بخواهم این را تکذیب کنم؟

منبع: فارس

کد خبر 748105

دیگر خبرها

  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس