Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@08:50:22 GMT

اولین کتاب جامع دیتا ژورنالیسم کشور رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۲۴۴۷

اولین کتاب جامع دیتا ژورنالیسم کشور رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی از اولین کتاب جامع دیتا ژورنالیسم کشور فردا یکشنبه ۱۹ بهمن در منطقه گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، آیین رونمایی از کتاب ۸ جلدی «چهل ستون» اولین کتاب جامع دیتا ژورنالیسم کشور، همزمان با چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فردا یکشنبه ۱۹ بهمن در منطقه گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این‌کتاب که شرکت نوسازی عباس‌آباد پدیدآورنده آن است، دستاوردهای ۴۰ ساله جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌هایی چون فرهنگ و هنر، سیاست، انرژی، اجتماعی و... را در قالب اینفوگرافی و به تفصیل برابر مخاطب قرار می‌دهد.

مراسم رونمایی از این‌اثر با حضور عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و سایر مسولان فرهنگی کشور همراه است.

این‌برنامه فردا یکشنبه ۱۹ بهمن از ساعت ۱۰:۳۰ در مرکز همایش سپهر واقع در میدان آرژانتین، بلوار آفریقا، منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، جنب گنبد مینا برگزار می‌شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا جشنواره فیلم فجر رونمایی کتاب دهه فجر انقلاب اسلامی ایران عباس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به گفته میثم محمدی سرپرست نویسندگان: این کتاب به مدت یک سال و نیم و با تلاش ۱۲ نویسنده از گروه جهادی نادیان و با هدایت محمد حسین فاعظی کارشناس مسائل فلسطین نوشته شده است.
در این کتاب تلاش شده به دور از مسائل سیاسی، واقعیات و جزئیات زندگی مردم فلسطین در محاصره و زندگی شخصیت ها‌ی فلسطینی در قالب داستان‌های کوتاه روایت شود.

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز
  • سند جامع سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • رونمایی از سامانه جامع بازار کار به زودی
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • رونمایی از کتاب در جستجوی آداب آبادانی در یزد
  • رونمایی از پهپاد چینی در بغداد؛ رقابت پکن و واشنگتن در منطقه
  • اتصال خط ۵۰۰ مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • برق در این استان فردا قطع می‌شود؛ خاموشی از راه رسید؟