Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله «مصطفی علما»  روز شنبه در دیدار با فرماندهان نیروهای مسلح استان کرمانشاه، ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در زمانی که خیلی ها حتی جرات کوچکترین اقدامی علیه ستمگری های رژیم ستمشاهی را نداشت حضرت امام (ره) قیام خود را آغاز کرد و توانست پس از سال های مجاهدت و فداکاری بر آنها غلبه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در واقع پیروزی انقلاب اسلامی هدیه بزرگ حضرت امام (ره) به ملت ستمدیده و رنج کشیده ایران بود که سال های طولانی تحت ظلم و سیطره رژیم ستمشاهی قرار داشتند، مردمی که حتی نمی توانستند در مورد ریزترین مسایل کشورشان هم تصمیم گیری کنند.

آیت الله علما افزود: در دوران رژیم ستمشاهی این اجانب و بیگانگان بودند که برای کشور ما و مردم ما تصمیم می گرفتند، آنها بودند که منابع خدادادی این کشور را به غارت برده و از آن استفاده می کردند و عملا کشور در اختیار آنها قرار داشت.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و رهبری داهیانه امام راحل (ره) عزت و اعتبار به کشورمان بازگشت و ملت ایران خود تصمیم گیرنده امور شده و سرنوشتشان در دست خودشان قرار گرفت.

وی همچنین از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به نیکی یاد کرد و گفت: به برکت وجود نیروهایی مخلص و همیشه در صحنه دشمنان توان کوچکترین اقدام نظامی علیه کشورمان ندارند چرا که به خوبی می دانند هر اقدام آنها با شدیدترین واکنش ها مواجه می شود.

آیت الله علما در پایان امنیت موجود در استان کرمانشاه را نیز مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با حضور فرماندهانی کارآزموده و مقتدر در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، مرزبانی و بسیج امنیت خوبی در کرمانشاه و دیگر شهرستان ها برقرار شده است که جای تقدیر ویژه دارد.

برچسب‌ها امام جمعه کرمانشاه ستاد کل نیروهای مسلح کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه کرمانشاه ستاد کل نیروهای مسلح کرمانشاه امام جمعه کرمانشاه ستاد کل نیروهای مسلح کرمانشاه اخبار کنکور نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن