Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- معاون اقتصادی رییس جمهوری گفت: مهلت مراجعه صاحبان مشاغل فرهنگی، ورزشی و گردشگری به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات تا نیمه اسفندماه تمدید شد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی و پایش آثار اقتصادی کرونا، «محمد نهاوندیان» اظهارداشت: درباره آخرین تصمیمات اقتصادی ستاد مقابله با کرونا گفت: اقداماتی برای کاهش آسیب اقتصادی کرونا در دو قسمت انجام شد که در بخش اول اعتباراتی برای پرداخت مستقیم در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله دوم تسهیلات بنگاه محور به حوزه های صاحب اولویت داده شد.

نهاوندیان اضافه کرد: تسهیلاتی در حوزه فرهنگ به مراکز نمایشی، سینمایی، ناشران و تولیدکنندگان رسانه ای با تشخیص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داده شد.

معاون اقتصادی رئیس جمهوری با اشاره به گردشگری به عنوان بخش دیگر آسیب‌دیده از کرونا تصریح کرد: این بخش علاوه بر نوروز ۹۹، در نوروز ۹۸ هم به خاطر سیلاب‌های مناطق مختلف کشور نتوانست درآمدی کسب کند، از این رو تسهیلاتی با تشخیص وزارت میراث گردشگری ارائه شد.

نهاوندیان از ورزش به عنوان بخش دیگری یاد کرد که تسهیلات اقتصادی دوران کرونا به آن اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه بخشی از ارائه این تسهیلات انجام شده است، تاکید کرد: موعد مراجعه برخی بنگاه‌ها به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات تا پایان دی و تا پایان بهمن ماه بود.

معاون اقتصادی رئیس جمهوری گفت: با توجه به اینکه هنوز همه منابع جذب نشده و به خاطر محدودیت های ترددی در دی ماه، فرصت مراجعه این سه بخش به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات تا نیمه اسفند تمدید شد.

به گزارش ایرنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش از این اعلام کرد که ۴۰ هزار میلیارد تومان منابع وام ۱۲ درصد به تمام واحدهایی که در دوران کرونا آسیب دیده بودند اختصاص پیدا کرد.

اخبار مرتبط

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دریافت تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انسیه خزعلی با اعلام این خبر اظهار کرد: در این معاونت موضوع مشاغل خانگی به صورت ویژه حمایت می‌شود که صنایع‌دستی نیز در این موضوع قرار می‌گیرد. ما سعی می‌کنیم حمایت‌هایی را از این افراد داشته باشیم.

معاون امور بانوان و خانواده رئیس‌جمهور افزود: به همین منظور تسهیلاتی را به بانوان فعال در مشاغل خانگی و نیز حوزه صنایع‌دستی تخصیص داده‌ایم و از این طریق از این بانوان حمایت می‌کنیم.

او با اشاره به فعالیت بانوان در حوزه صنایع‌دستی اضافه کرد: بیش از ۷۰ درصد فعالان در حوزه صنایع‌دستی بانوان هستند. در همین راستا و با هدف حمایت از بانوان، در هر استان بازارچه‌هایی را پیگیری می‌کنیم و اعتبارات آن را تخصیص می‌دهیم و از این طریق به دنبال حمایت از بانوان هستیم.

خزعلی خاطرنشان کرد: حمایت از بانوان سرپرست خانوار می‌تواند باعث توانمند شدن آنها و تقویت بنیان‌های خانواده شود و خوشبختانه رشته‌های صنایع‌دستی در این موضوع نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد