Web Analytics Made Easy - Statcounter

بمناسبت گرامیداشت چهل دومین سالگرد پیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی ایران، پروژه مهم و استراتژیک سالن چند منظوره ورزشی علی آباد شهرستان سرباز با حضور جمشید تقی زاده معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت ورزش و جوانان افتتاح به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  در آئین افتتاح این سالن چند منظوره ورزشی، احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان و هیات همراه، فرمانداران، ائمه جماعات، روسای ادارات ورزش و جوانان جنوب استان، اعضای شورای اداری، بخشدار، دهیاران، جمعی از مسئولین کشوری و استانی، معتمدین، ریش سفیدان و ورزشکاران نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه سالن چند منظوره ورزشی علی آباد شهرستان سرباز یکی از سالن های مدرن با تیپ 1800 در فضای با زیربنای 1800 متر مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ 60 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تکمیل شده است که امروز در #هفتمینروزدههمبارکفجر به مورد بهره برداری رسیده است.

 با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بالغ بر 6000 نفر در قالب 500 خانوار از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد.

به مناسبت گرامیداشت #دههمبارکفجر بیش از 14 پروژه مهم حوزه ورزش و جوانان با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال در سراسر استان سیستان و بلوچستان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و همچنین تجهیز بیش از 19 خانه ورزش روستایی با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان با آغاز #دههمبارکفجر استارت خورده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افتتاح معاون وزیر ورزش و جوانان سالن چند منظوره ورزشی ورزش و جوانان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه زمان آغاز فعالیت‌های پروژه روستایی را از تیرماه سال ۱۴۰۱ در دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) در حال انجام است. وخدماتی که در دو سال گذشته در حوزه محرومیت‌زدایی انجام شده معادل اقدامات ۱۵ سال گذشته است.
داودی با اشاره به اینکه دو پروژه آبرسانی مجتمع امام علی (ع) یک و دو برای شهرستان کرمانشاه در حال اجرا است گفت: وی با اشاره به اینکه آبرسانی به ۳۲۵ روستا در استان آماده افتتاح و بهره‌برداری است

وی افزود: از این تعداد ۲۱۰ روستا در قرارگاه محرومیت‌زدایی توسط سپاه و ۱۱۵ روستا در قالب پروژه ملی و روستایی اجرا شده که طی یک یا دو ماه آینده افتتاح می‌شوند.

وی گفت: در حوزه آبرسانی روستایی تاکنون ۶۲۵ کیلومتر لوله گذاری و ۱۵۳ باب مخزن، ۴۹ باب ایستگاه پمپاژ احداث و ۴۶ چاه حفر شده و در مجموع ۴۵ هزار نفر از آب شرب بهره‌مند خواهند شد.

داودی با اشاره به اینکه دو پروژه آبرسانی مجتمع امام علی (ع) یک و دو برای شهرستان کرمانشاه در حال اجرا است افزود: پروژه مجتمع امام علی (ع) یک، یک حلقه چاه عمیق حفر، ۲۱ باب مخزن و پنج باب ایستگاه پمپاژ احداث و ۸۰ کیلومتر لوله گذاری انجام شده است.

وی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه بیش از ۲۰۰۰ هم استانی از آب شرب پایدار بهره‌مند خواهند شد گفت: این روستاییان هیچ نوع دسترسی به آب آشامیدنی نداشتند و تاکنون آبرسانی سیار داشته یا از چشمه‌های محلی غیربهداشتی استفاده کرده‌اند و اکنون برای نخستین بار از آب سالم و شبکه آب و خطوط انتقال منتفع می‌شوند.
داودی با بیان اینکه این روستا‌ها آخرین روستا‌های شهرستان کرمانشاه منتهی به شهرستان اسلام‌آباد غرب هستند افزود: از ۱۸ روستای مذکور هشت روستا امروز از آب شرب بهره‌مند شدند و آبرسانی به ۱۰ روستای دیگر نیز تا پایان اردیبهشت افتتاح خواهد شد؛ که با افتتاح این طرح‌ها بیش از دوهزار هم استانی برای نخستین بار از آب سالم و شبکه آب شرب پایدار بهره‌مند شدند؛ که هیچ نوع دسترسی به آب آشامیدنی نداشتند و آبرسانی سیار یا از چشمه‌های محلی غیربهداشتی استفاده کرده‌اند.
وی مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب کرمانشاه ۱۴۰۴ وارد مدار می‌شود گفت: که در واقع یکی از پروژه‌های مهم و مطالبات جدی این کلانشهر محسوب می‌شود که از نظر مسائل بهداشتی، زیست محیطی و صنعتی بسیار اثرگذار خواهد بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: تصفیه فاضلاب ۳۲۴ هزار نفر از جمعیت شهر کرمانشاه در مدول شمالی این تصفیه خانه در حال انجام است و نیاز کرمانشاه این است که دو تصفیه خانه ۴۰۰ هزار نفری نیز ساخته شود.
وی عنوان کرد: اکنون مدول دو تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت ۴۰۰ هزار نفر در حال ساخت است و آخرین تکنولوژی‌های جهان در حوزه تصفیه فاضلاب با بالاترین امکانات در آن استفاده خواهد شد.
داودی با اشاره به اینکه ظرفیت این تصفیه‌خانه ۶۷ هزار مترمکعب در شبانه‌روز است و بخش‌هایی از کرمانشاه را تحت پوشش قرار می‌دهد گفت: ساخت این تصفیه خانه در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ شروع شده و با توجه به اینکه مصوبه سفر رئیس جمهور بوده و اعتباری به آن تخصیص داده شده اکنون ۲۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی