Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@04:57:27 GMT

تقدیر از مقام جانبازان در منطقه آزاد انزلی

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۳۴۸۸

تقدیر از مقام جانبازان در منطقه آزاد انزلی

به گزارش خبرآنلاین از قشم در این دیدار که  در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه این مسابقات در محل هتل ارم قشم صورت گرفت، مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و  گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با تکریم مقام شامخ شهیدان، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، هرگونه خدمت به خانواده های معظم این عزیزان را ارج گذاری به ارزش های اسلامی و انسانی آنها دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به منویات مدیرعامل سازمان و تاکیدات ایشان مبنی بر خدمات رسانی سازمان منطقه آزاد قشم به خانواده های معظم شهدای جزیره قشم، انتصاب مشاور ویژه مدیرعامل این سازمان در امور خانواده های شهدا و ایثارگران را نشانه ای از اهتمام ویژه حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره ومدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به این خانواده ها خواند.
در این نشست خانواده های معظم جانبازان و ایثارگران مشارکت کننده در رالی خانوادگی ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بواسطه توسعه گسترده امکانات و زیرساخت های جزیره و میزبانی شایسته رالی خانواده، برای سرمایه گذاری به منظور ایجاد فضای گردشگری ویژه جانبازان اعلام آمادگی نمودند.

گفتنی است مسابقات رالی اتومبیل رانی تور فجر ۴۲ با شرکت ۲۳ خانواده جانبازان قطع نخاعی ۷۰درصد به بالا استان فارس در سه مرحله شیراز – لارستان، لارستان – بندرپهل و داخل جزیره قشم جمعا به طول ۶۱۹ کیلومتر برگزار شد.
آیین اختتامیه این مسابقات نیز با حضور سید مستجاد حسینی، مدیر کل اداره ورزشی و اردوئی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سیدعلی محمدی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس،  فرزاد میراب زاده اردکانی مشاورمدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم درامورخانواده شهدا، جلیل حق گویان  سرپرست مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، جمعی از مسئولان کشوری و استان های فارس و هرمزگان بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده های جانبازان قطع نخاعی ۷۰درصد به بالا استان فارس در محل هتل ارم قشم برگزار شد و به سه خانواده برتر این مسابقات و سایر خانواده های شرکت کننده در آن از طرف سازمان منطقه آزاد قشم لوح تقدیر و هدایایی اهداء شد.

48

کد خبر 1483691

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد سازمان منطقه آزاد قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۳۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران

یکی از گران‌ترین خودرو‌هایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

به گزارش روزگار خودرو، حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد. نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود. همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

در حال حاضر میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در منطقه نیاوران تهران ۱۵۵ میلیون تومان است؛ بر این اساس با پول حواله خودروی مرسدس بنز c ۱۸۰ میتوان در منطقه نیاوران صاحب ملک ۷۷ متری شد.

دیگر خبرها

  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد
  • مقام سازمان ملل : آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • مقام سازمان ملل: آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان