Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو معتقد است مربی های کروات حضور فعالی در فوتبال آسیا دارند

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر از آرزوی صعود به جام جهانی قطر سخن گفت.

 

به گزارش طرفداری به نقل از وکرنیجی، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال عمان درباره کار در این تیم و حضور در رای کار تیم ملی عمان گفت:

عمان برخلاف ایران که قبلاً در آن کار می کردم منطقه زلزله خیزی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایران من دو زمین لرزه بزرگ را تجربه کردم، تعداد زیادی کشته و ساختمان ها نیز تخریب شد. ما بارها از ساختمان فرار کردیم.

برانکو درباره شرایط ویروس کرونا در عمان نیز گفت:‌

مانند اکثر کشورهای جهان، در عمان نیز اقداماتی وجود دارد که باید به آنها پایبند باشیم. انجام آزمایش ها و قرنطینه ها هنگام ورود به کشور اجباری است. اما رستوران ها، کافه ها و مراکز تناسب اندام به طور معمول کار می کنند و همه چیز باز است و نیروی کار در حال بازگشت به عمان است. مسابقات قهرمانی فوتبال آغاز شده است و درجه حرارت 25 درجه سانتیگراد است.

برانکو در بخش دیگری از صحبت های خود گفت:‌

بازیکنان بیشتر در خانه هستند. خارجی های کمی در لیگ هستند و بازیکنان خارجی درجه یک نیستند. در آخرین جام ملت های آسیا دیدم که عمان می تواند بسیاری از کشورهای دیگر منطقه را اذیت کند. البته تیم های بسیار قوی تری مانند استرالیا، ایران، ژاپن، کره و قطر وجود دارند و عمان نیز می خواهد پیشرفت کند.  باید قبول داشت که  به هر حال همه این کشورها سنت فوتبال طولانی تری نسبت به عمان دارند. آرزوی بزرگ  ما صعود به جام جهانی است. اگرچه اعضای فدراسیون نیز می دانند که این کار بسیار دشوار خواهد بود. ما حق امیدواری و آرزوی صعود به جام جهانی را داریم.

سرمربی کروات در بخش دیگری از صحبت های خود گفت:

مربی های کروات حضور فعالی در فوتبال آسیا دارند و در چین نیز شاهد حضور چند مربی کروات از جمله ایوان لکو و بیلیچ در ماه های قبل بودیم. همانطور که می دانید این تیم تنها یک بار با هدایت بورا میلوتینوویچ به جام جهانی صعود کرد. مربی های خارجی مثل لیپی درآمد بالایی در چین دارند و از مارکت قدرتمندتری برخوردار هستند ولی مربی های کروات دستاورد و نتایج خوبی در فوتبال کسب کردند.

اخبار داغ 

عارف غلامی و مهدی قائدی در راه وریا غفوری! | فسخ قراردادی که دردسرساز می شود مهدی ترابی به پرسپولیس برگشت / رسمی بچه دار شدن زن خائن تهرانی از شوهر نابارور + عکس قاتل قولی که «فریبا نادری» به علی انصاریان داد خوان لاپورتا: مسی از باشگاه هایی پیشنهاد دارد که یک دولت یا یک فرد سرمایه دار حامی آن هاست کریستیانو رونالدو: متاسفم که نمی توانم برای 20 سال دیگر به شما قول بدهم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد

حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

به گزارش ایسنا، با اعلام محسن معنمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی ، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی ، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود اعلام کرد که که کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال
  • تمایل گردشگران عمانی به حضور در مازندران
  • محصولات مازندران بازار خوبی در عمان دارد
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • بارسلونا و نشان دادن رگه‌هایی از تیکی تاکا پس از مدت‌ها + عکس
  • نخستین کاوش محققان ایرانی در عمق ۲ هزار متری دریای عمان
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!