Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@09:18:54 GMT

عجیب ترین بندهای قرارداد دنیای فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۳۹۲۱

نشریه ال موندو به تازگی فاش کرده است که در قرارداد مسی بندهای عجیب و غریبی وجود دارد. بندهایی نظیر پاداش وفاداری، حضور در مراسم کاتالان ها،صحبت به زبان کاتالانی و... به همین بهانه مارکا اقدام به انتشار برخی از بندها و درخواستهای عجیب و غریب باشگاه ها و سایر بازیکنان و مربیان کرده است که در ادامه می خوانید:

*باشگاه لوانته در قرارداد یکی از بازیکنانش آورده بود که او حق ندارد در آپارتمانش بیش از سه هم خانه ای داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*باشگاهی دیگر برای دو تن از بازیکنانشان که زیاد مهمانی می گرفتند بندی آورده بود که این دو حق ندارند روزهای سه شنبه و پنجشنبه و در نبود ناظری از باشگاه در کنارش با هم دیگر بیرون بروند.

*باشگاه سویا در قرارداد یکی از بازیکنان جنجالی اش بندی گذاشته بود که اگر او با سایرین درگیر شود قراردادش فسخ خواهد شد.

*در قرارداد یک باشگاه مالزیایی بندی وجود داشت که بازیکن اسپانیایی شاغل در این تیم باید به همراه سایر بازیکنان به عبادت مشغول شوند.

*در مالدیو نوشیدن مشروبات الکلی ممنوع است و این موضوع فقط در فرودگاه تست می شود و به همین خاطر در قرارداد بازیکن این تیم آمده بود که به جز در موارد سفر حق ندارد از 50 متری هیچ فرودگاهی در مالدیو رد شود.

*در قرارداد دیگر بازیکن اسپانیایی شاغل در قطر آمده بود که باشگاه هر وقت بخواهد می تواند قرارداد او را بدون دلیل فسخ کند و در این صورت فقط دو ماه از دستمزد او را به عنوان غرامت می دهد.

*در قرارداد باشگاه های استونی بندی وجود دارد که بازیکنان خارجی شاغل در این لیگ انگلیسی حرف زدن بلد باشند و در ازای آن این بازیکنان پاداش می گیرند. ضمن این که اگر در عرض سه ماه انگلیسی حرف زدن یاد نگیرید، باشگاه می تواند قراردادتان را فسخ کند.

*یکی از درخواست های عجیب مربوط به پاسارلا، مربی تیم ملی آرژانتین بود که گفته بود هر بازیکنی می خواهد در جام جهانی 1998 به میدان برود، باید موهایش را کوتاه کند.

*در قرارداد نیمار بندی وجود دارد که با تشکر کردن از هواداران در پایان بازی 375 هزار یورو پاداش می گیرد.(اگر چه او بعدها این موضوع را انکار کرد.) تیاگو سیلوا هم برای این کار 33 هزار یورو می گرفت.

*در قرارداد نیمار بندهای عجیب دیگری مثل دریافت جوایز میلیونی در صورت بردن کفش طلا، داشتن خدمت کار، راننده و دستیار شخصی نیز وجود داشت.

*بتیس به مدت 14 ماه مبلغ 114 هزار یورو به رافائل فن در فارت می داد که این بازیکن کفش های قرمز نپوشد چرا که رنگ قرمز نماد تیم سویا و رقیب دیرینه سویا بود. 

*برخی از بازیکنان برای امضای قرارداد از باشگاه می خواهند تا یکی از بستگان آنها مثل برادار را نیز جذب کند. 

*لاوتزی در ازای رفتن به لیگ چین علاوه بر این که دقیقه 55 یورو حقوق می گرفت، از هبی فورچون خواسته بود دو خانه مبله، دو ماشین، یک آشپز اختصاصی و یک راننده داشته باشد.

*ژروینیو نیز برای رفتن به چین خواسته بود ساحلی اختصاصی و همچنین یک ویلای مجهز برای خانواده اش به علاوه یک هلی کوپتر داشته باشد و هر وقت خواست به خرج باشگاه به کشورش سفر کند.

*گویو مانزانو، مربی اسپانیایی که در سه باشگاه چینی مربیگری کرده است، در هر سه باشگاه یک خانه اختصاصی ، یک ماشین به همراه رانننده، یک مترجم و هر فصل 4 بلیت هواپیما به خرج باشگاه داشته است.

آدبایور، مهاجم سابق آرسنال، سیتی و رئال مادرید نیز از باشگاه لیون خواسته بود تا در ازای پوشیدن پیراهن  این باشگاه خانه ای با دیدی به ساحل، هلیکوپتر، آشپز شخصی و پیراهن شماره 10 را داشته باشد.

*رونالدینیو هنگا پیوستن به باشگاه فلامینگو بندی داشت که به او اجازه می داد هفته ای دو شب به مهمانی های شبانه برود. رونالدینیو هنگام رفتن به لیگ مکزیک نیز از باشگاهش خانه استخردار، زمین فوتبال ساحلی و 4 خدمتکار خواسته بود.

*یکی از بازیکنان سابق رئال مادرید نیز فاش کرده است که تنها در صورتی قرارداد می بسته که خانه اش رو به شمال و آفتابگیر باشد.

*بالوتلی هنگام پیوستن به لیورپول بندی داشت که اگر کمتر از سه بار در فصل به خاطر دلایل غیر ورزشی اخراج می شد، یک میلیون پاداش می گرفت.

*در قرارداد فیرمینو، دیگر مهاجم لیورپول بندی وجود دارد که این مهاجم می تواند در ازای 98 میلیون به باشگاهی دیگر برود، در صورتی که این باشگاه آرسنال نباشد. 

*نیل روداک، بازیکن سابق پالاس در اواخر دوران بازی اضافه وزن داشت، به همین خاطر وقتی از باشگاه خواست که در صورت بیشتر نشدن وزنش از 99.8 کیلو گرم از باشگاه پاداش بگیرد، پالاس به سرعت این درخواست را قبول کرد. اگر هم وزنش بیشتر از حد تعیین شده می شد، مجبور بود 10 درصد قراردادش را به عنوان جریمه بدهد.

*گوی ماین، بازیکن آینتراخت از باشگاه خواسته بود پول کلاس آشپزی همسرش را بدهد تا این بازیکن بتواند تغذیه مناسبی داشته باشد.

*جوزپه رینا علاقه شدیدی به خانه داشت و از باشگاه خواسته بود هر سال یک خانه جدید برایش بسازند. مساله این بود که رینا در قراردادش به متراژ خانه اشاره نکرده بود و باشگاه هم خانه ای با لگو برایش ساخت.

*دنیس برگکمپ از باشگاه خواسته بود به خاطر ترس از پرواز در بازی هایی که سفر هوایی لازم بود، حضور نداشته باشد.

*مارادونا در امارات یک هواپیمای اختصاصی و بلیت به خرج باشگاه به مقصد آرژانتین داشت.

*استفان شوارتز، بازیکن ساندرلند، بندی داشت که تا زمان بازی برای ساندرلند حق ندارد به فضا سفر کند. او هنگام بازی در والنسیا از علاقه اش به سفر به فضا حرف زده بود و مسئولان ساندرلند قصد داشتند از این اتفاق جلوگیری کنند.

با وجود این بندها در قرارداد بازیکنان دنیای فوتبال به نظر می رسد بندهای موجود در قرارداد مسی چندان هم عجیب و غریب نباشد.

اخبار داغ 

عارف غلامی و مهدی قائدی در راه وریا غفوری! | فسخ قراردادی که دردسرساز می شود مهدی ترابی به پرسپولیس برگشت / رسمی بچه دار شدن زن خائن تهرانی از شوهر نابارور + عکس قاتل قولی که «فریبا نادری» به علی انصاریان داد خوان لاپورتا: مسی از باشگاه هایی پیشنهاد دارد که یک دولت یا یک فرد سرمایه دار حامی آن هاست کریستیانو رونالدو: متاسفم که نمی توانم برای 20 سال دیگر به شما قول بدهم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بندی وجود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۳۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است

به گزارش "ورزش سه"، کوبارسی، مدافع بارسلونا، در فاصله سه ماه گذشته، به سرعت از یک بازیکن آکادمی به بازیکن ثابت بارسلونا تبدیل شد. بلوگرانا قرار است برای تضمین آینده‌اش قرارداد جدیدی را به او پیشنهاد دهد.

این بازیکن ۱۷ ساله بند فسخ ۱۰ میلیون یورویی دارد و در ماه‌های اخیر نزدیک به پیوستن به منچستر سیتی بود، اما این اتفاق رخ نداد و پس از آن هیچ نشانه‌ای مبنی بر جدایی او از این باشگاه وجود نداشته است. حالا طبق گفته نشریه آاِس، نمایندگان بارسا ژانویه فصل آینده یک قرارداد پنج ساله جدید به او خواهند داد.

او در حال حاضر نمی‌تواند قرارداد بلندمدت ببندد اما وقتی به ۱۸ سالگی برسد مجاز است قراردادهای سه سال به بالا را امضا کند و بدین ترتیب بارسلونا از این حیث دچار مشکل نخواهد شد.

این قرارداد در سال آینده از ۴ میلیون یورو در هر فصل شروع می‌شود و در سال ۲۰۲۹ به ۱۲ میلیون یورو در فصل افزایش می‌یابد. اگرچه انتظار می‌رود حقوق او در سال‌های آینده افزایش پیدا کند.

این قرارداد همچنین یک بند آزادسازی هم خواهد داشت که گفته می‌شود با توجه به اینکه بارسلونا نمی‌خواهد او را از دست بدهد، بین ۵۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد یورو خواهد بود.

دیگر خبرها

  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • حواشی دنیای فوتبال
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است