Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ماه گذشته، استارلینک نسخه بتا عمومی سرویس اینترنت خود را آغاز کرد.

آزمایش بتا عمومی برای سرویس اینترنت پرتوی ماهواره‌ای شرکت SpaceX اواخر سال گذشته میلادی برای افرادی در ایالات متحده، کانادا و انگلیس عرضه شد و به تازگی سازمان FCC اطلاعاتی درباره این سرویس منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه CNBC در نامه ای، به پرونده‌ای اشاره می‌کند که به دنبال تعیین استارلینک به عنوان یک شرکت مخابراتی واجد شرایط است و خاطرنشان می‌کند که شرکت SpaceX گزارش داده که بیش از ۱۰ هزار کاربر از این سرویس استفاده می‌کنند.


استارلینک به دنبال بودجه برای توسعه خدمات

استارلینک در حال جستجو برای تخصیص میلیون‌ها دلار از صندوق فرصت‌های دیجیتال روستایی است تا به ارائه کامل خدمات در سراسر آمریکا دسترسی داشته باشد.

در این نامه همچنین اشاره شده است که شرکت SpaceX در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ ماهواره در مدار دارد (دیشب چند ماهواره دیگر نیز به فضا پرتاب شد) واین شبکه نشان می‌دهد که سرعت این اینترنت می‌تواند بیش از ۲۰/۱۰۰ مگابیت بر ثانیه باشد.

بیشتر بخوانید

اینترنت استارلینک؛ وعده جهانی شدن ترافیک مجازی تا چه حد صحت دارد؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینترنت پرسرعت سرویس اینترنت شرکت استارلینک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از سرویس‌دهی ناوگان این شرکت به ورزشگاه یادگار امام (ره) برای تماشاگران بازی تراکتور_استقلال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد حسین‌زاده صبح امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال میان تیم‌های تراکتور و استقلال از دیدارهای هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به تماشاگران پرشور تبریزی برای مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خدمات ایاب و ذهاب ارائه می‌کند.

وی افزود: چهارراه عباسی، میدان ستارخان (یکه دکان) و میدان جهاد (نصف راه) به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تماشاگران می توانند از ساعت ۱۴:۳۰ فردا _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ از طریق مبادی فوق، با استفاده از اتوبوس‌های شرکت واحد به ورزشگاه یادگار امام (ره) مراجعه کنند.

کد خبر 749230

دیگر خبرها

  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • گزینه عجله ندارم از تپسی حذف شد
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • فرار ناکام ده‌ها مرد اوکراینی از مرزها برای اجتناب از جنگ
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • طرح یک شرکت آمریکایی برای نصب آینه در فضا برای تولید انرژی خورشیدی
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • آینده رقابت متا با غول‌های هوش مصنوعی