Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@05:23:48 GMT

مسابقه بزرگ کتابخوانی «صعود ۴۰ ساله» برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۴۹۰۰

مسابقه بزرگ کتابخوانی «صعود ۴۰ ساله» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با مشارکت معاونت امور فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی، مسابقه بزرگ کتابخوانی "صعود ۴۰ ساله" را برگزار می‌کند.

گفتنی است زمان برگزاری این مسابقه از ۱۳ الی ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۹ می‌باشد و همچنین شرکت برای عموم آزاد می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است به نفرات برتر این مسابقه، جوایزی نقدی اهدا خواهد شد؛

۵ نفر اول هرکدام ۵۰۰ هزار تومان

۱۰ نفر دوم هرکدام ۴۰۰ هزار تومان

۱۵ نفر سوم هرکدام ۳۰۰ هزار تومان

۵۷ نفر چهارم هرکدام ۲۰۰ هزار تومان

منبع مسابقه کتاب، "صعود ۴۰ ساله" می‌باشد که شرکت کنندگان محترم می‌توانند با مراجعه سایت balagh.ir فایل کتاب را دانلود نمایند.

علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند از تاریخ ۱۳ بهمن لغایت ۲۲ بهمن ماه به سایت balagh.ir مراجعه نمایند.

این مسابقه بصورت مجازی و ۲۰ سوال در زمان ۲۰ دقیقه برگزار خواهد شد. جهت شرکت در این مسابقه نیاز به ثبت نام قبلی نخواهد بود.

همچنین به ۲۰ نفر از کسانی که در مسابقه پیامکی برنامه عطر بهاران رادیو سراسری معارف اسلامی هر روز بین ساعت ۹ الی ۱۱ شرکت کنند به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

کد خبر 5140461

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه علمیه قم سازمان تبلیغات اسلامی مسابقه دهه فجر 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران حضرت زهرا س قرآن کریم ولادت حضرت زهرا قرآن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سنگر انقلاب اسلامی ستاد بازسازی عتبات عالیات سازمان تبلیغات اسلامی نجف اشرف مداحان جمهوری اسلامی ایران نهج البلاغه هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی

به گزارش "ورزش‌ سه"، روز گذشته قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی برگزار شد، اما یکی از مسابقات برگزار شده در این مرحله حسابی از نظر داور جنجالی بود و مجتبی سرآسیایی سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی در کنفرانس خبری پس از پایان مسابقه به شدت نسبت به این موضوع معترض شد.

ویدئو: کارشناسی داوری ملوان - سایپا

او معتقد بود پنالتی اعلام شده برای ملوان درست نبوده و به دلیل تمارض‌های پرتعداد بازیکنان این تیم در محوطه جریمه از سوی هیوا خسروی اعلام شده است. جالب اینکه هر سه کارشناس داوری برنامه فوتبال برتر علی خسروی، یدالله جهانبازی و رضا سخندان نیز با اعلام پنالتی به سود ملوان مخالف بودند و هر سه کارشناس تصمیم تیم داوری را اشتباه ارزیابی کردند.

به هر ترتیب سایپا در این مسابقه بازنده شد و تیم فوتبال ملوان طبق قرعه برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات باید در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان برود.

دیگر خبرها

  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • طراحی پروژه تنیاتاون، شهرکی شناسنامه دار در سلمان شهر توسط پلتفرم طرح تو طرح
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا ۴ سال یک بار می‌شود؟
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود