Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:14:46 GMT

سورپرایز بارسا برای بازی برگشت با PSG (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۵۲۸۱

جرارد پیکه تمرین و دویدن روی چمن را آغاز کرده و زودتر از حد تصور به میادین باز خواهد گشت.

به گزارش "ورزش سه"، 21 نوامبر 2020(1 آذر) و در جریان شکست تلخ بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید در واندا متروپولیتانو، جرارد پیکه به شدت دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد؛ موضوعی که باعث شد تلخی شکست تیم کاتالانی برابر روخی بلانکو برای آنها دو چندان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بعد از گمانه زنی های فراوانی که در مورد مدت زمان دوری مدافع بارسلونا به گوش رسید، در نهایت مشخص شد که جرارد پیکه به مدت چهار ماه از میادین دور خواهد بود و باید به ریکاوری بپردازد.

پیکه ابتدا قرار بود جراحی شود که منتج به از دست رفتن فصل برای او می شد ولی پس از مشورت با پزشکان بارسا تصمیم گرفت که زیر نظر فیزیوتراپ ها به ریکاوری بپردازد و نتیجه هم تا به اینجا عالی بوده و او از روز گذشته کار با توپ روی چمن و دویدن را شروع کرده است.

 

 

 

 

طبق ادعای اسپورت، پیکه بازی رفت برابر پی اس جی(28 بهمن) در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را قطعا از دست خواهد داد ولی برای بازی برگشت که 20 اسفند برگزار می شود، در دسترس خواهد بود که یک سورپرایز بزرگ محسوب می شود.

ابتدا پیش بینی می شد پیکه تا ماه آوریل(نیمه های فروردین) به دور از میادین باشد ولی روند بهبودی او فراتر از انتظار پیش رفته است.

این در حالی است که آنسو فاتی پدیده 18 ساله بارسا به دلیل جراحی جدیدش به بازی با پی اس جی نخواهد رسید.

 

 

 

 

 

جرارد پیکه بارسلونا پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جرارد پیکه بارسلونا پاری سن ژرمن جرارد پیکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شنبه‌شب با نمایشی ضعیف و فاجعه‌بار با نتیجه ۴-۲ مغلوب خیرونا شد. ویتور روکه که گفته می‌شد به دلیل تب و بیماری با تیم تمرین نکرده بر روی نیمکت حاضر بود اما باز هم مانند دیدارهای اخیر فرصت بازی پیدا نکرد.

بازی هنوز تمام نشده بود که همسر این ستاره برزیلی به توییتر رفت و با پستی به نیمکت‌نشینی همسرش اعتراض کرد. دایانا لیس سه ایموجی در توییتر پست کرد که یکی از آنها چشمانش را گرفته، دیگری جلوی دهانش را و یکی هم در حال تفکر است.

او به نوعی هم مخالفتش را نشان داده و هم به این موضوع که نمی‌خواهد با اعتراض واضح برای همسرش و بارسلونا حاشیه‌ درست کند اشاره کرده است.

با اینکه این پست پس از دقایقی پاک شد اما دایانا لیس بدون اینکه چیزی بگوید، حرف‌های زیادی زده و به این ترتیب خشم و ناراحتی‌اش را از طرد شدن ویتور روکه، که از زمان ورودش به بارسا در بازار زمستانی تنها ۳۱۲ دقیقه بازی کرده، تایید کرد.

در روزهای اخیر رسانه‌های اسپانیایی هم به اینکه روکه از وضعیتش در بارسلونا ناراضی است و می‌خواهد بیشتر بازی کند اشاره کرده بودند و حالا این شایعه تقویت شده است.

دیگر خبرها

  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • ژیرونا ششمین تیم تاریخ لالیگا که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل بارسلونا +4 گل می‌زند
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!