Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رضا محمدی کرجی ران روز شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: یدک کش خلیج فارس در روز سیزدهم بهمن ماه جاری، آبگیری شد و تا مدت زمان یک ماه تعمیرات برروی این شناور انجام می‌شود 
وی مهم‌ترین ماموریت این شناور یدک کش را شرکت در عملیات پهلودهی و جداسازی کشتی‌های تجاری و نفتی عنوان کرد و ادامه داد: این شناور پرقدرت از ۴۴۰۰ اسب بخار و توان کشش  بیش از ۵۰  کیلونیوتن برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی اظهارداشت: این شناور همچنین با برخورداری از نوع رانش سمتی که قادر است به همه جهات نیرو وارد نماید، در عملیات مقابله با آتش، آلودگی و همچنین اسکورت کشتی‌ها  نیز ایفای نقش می‌کند.
محمدی کرجی ران خاطرنشان کرد: این ۲۸ مین شناوری است که از ابتدای سالجاری تاکنون یا در اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات دریایی بندر شهید رجایی و یا کشتی سازی‌های استان تعمیر و به چرخه فعالیت برگشته‌اند.
وی، حفاظت از سطح آمادگی عملیات شناورهای خدماتی بندر شهید رجایی را یکی از مهم‌ترین وظایف و راهبردها اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات دریایی بنادر و دریانوردی هرمزگان عنوان کرد و گفت: براساس ترسیم تقویم کاری نظامند تمامی شناورها با کاربری های مختلف به منظور ارائه خدمات بهتر به شکل دوره ای مراجعه و نیازمندی های فنی و موتوری آن‌ها برطرف می‌شود.

برچسب‌ها بندر شهید رجایی هرمزگان منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی خلیج فارس سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندر شهید رجایی هرمزگان بندر شهید رجایی هرمزگان سرمایه گذاری اخبار کنکور بندر شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عبدالعلی علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس (مالک جدید باشگاه استقلال)، برنا فیروزی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان و احمد شهریاری مدیرعامل شرکت پارک‌های پتروشیمیایی افق خلیج‌فارس و نماینده تام الاختیار این هلدینگ در باشگاه فوتبال استقلال، عصر دیروز در کمپ تیم‌های ملی کشتی حضور یافتند.

به نقل از ورزش سه علی عسگری، فیروزی و شهریاری پس از دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و بازدید از امکانات کشتی کشور،‌ با ملی پوشان کشتی آزاد در اردو دیدار و گفت‌وگو کردند.

فدراسیون کشتی با انتشار تصاویر این دیدار، جزییات بیشتری در خصوص صحبت‌های مطرح شده منتشر نکرده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901634

دیگر خبرها

  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه از فرآیند امور در بزرگترین و تخصصی‌ترین بندر کانتینری کشور
  • دستگاه‌های مسوول در بندر شهید رجایی باید به وحدت رویه برسند
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد
  • استقلال متعلق به تهران است اسمش تغییر کند به مردم برمی‌خورد/ لابد مسابقات را هم به بندر ماهشهر منتقل می‌کنند!
  • عکس| مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین