Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:46:03 GMT

جلسه مدیرعامل باشگاه استقلال با محمود فکری

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۶۰۴۴

جلسه مدیرعامل باشگاه استقلال با محمود فکری

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اتفاقاتی که روز گذشته در دیدار برابر نساجی افتاد و سپس مصاحبه‌هایی که بازیکنان بعد از پایان بازی برابر نساجی در مورد مطالباتشان انجام دادند، عصر امروز محمود فکری به دیدار مدیرعامل استقلال رفت و نقطه نظرات و دغدغه‌های خود را در خصوص وضعیت تیم و خصوصاً مسائل مالی بیان کرد و قرار شد هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه احمد مددی قول داد خیلی زود مشکلات را برطرف کرده تا آرامش به اردوی آبی پوشان بازگردد.

مددی بار دیگر حمایت خود را از محمود فکری اعلام کرد و از سرمربی آبی پوشان خواست بدون توجه به حاشیه‌های به وجود آمده، کار خود را با قدرت ادامه دهد و ابراز امیدواری کرد استقلال بتواند با هدایت محمود فکری روند پیروزی‌های خود را ادامه داده تا در پایان فصل آبی پوشان به قهرمانی در لیگ برتر برسند.

کد خبر 5140550

منبع: مهر

کلیدواژه: استقلال محمود فکری مدیرعامل باشگاه استقلال نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال ایران علی انصاریان تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا مهدی طارمی تیم فوتبال نساجی مازندران هندبال محمود فکری والیبال لیگ برتر هندبال شهاب زاهدی تیم فوتبال تراکتور محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۶۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور

به گزارش ورزش سه، تقابل استقلال و تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران یکی از مهمترین نبرد های این فصل خواهد بود و شاگردان حمید مطهری با توجه به نزدیک شدن ملوان به رتبه آنها در جدول، سعی دارند تا بتوانند با پیروزی برابر آبی پوشان، وضعیت خوب جدولیشان را مدیریت کنند. 

یکی از مهمترین نکته های این دیدار، این است که استقلال در خط دفاعی اگر چه عملکرد خوبی داشته اما شاگردان نکونام طبق آمار در 15 دقیقه آخر بسیار ضعیف نشان داده‌اند و حتی در آخرین بازی آنها برابر شمس آذر قزوین، شرایط به گونه‌ای بود که آنها پیروزی 3 بر صفر خودشان را در آستانه از دست رفتن می‌دیدیند. آبی پوشان 5 گل از 14 گل خورده این فصل را در یک ربع پایانی بازی دریافت کرده‌اند و این امار در خط حمله تراکتور کاملا برعکس است.

تی تی های تبریزی 32 گل در کل لیگ بیست و سوم به ثمر رسانده‌اند و این در حالی است که 14 گل تراکتور (نزدیک به نیمی از گل‌ها) از دقیقه 76 به بعد به ثمر رسیده که نشان می‌دهد خط آتش این تیم در دقایق پایانی با انرژی بیشتری حمله می‌کند که برای تیم نکونام در این بازی می‌تواند دردسرساز باشد.

دیگر خبرها

  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود