Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان ، غلامرضا شریعتی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا در سرسرای استانداری بیان کرد: اگر غفلت کنیم و این غفلت ادامه یابد با پیک شدید کرونا روبه رو خواهیم شد. 

وی گفت: محدودیت لازم در تفرجگاه‌ها و پارک‌های خوزستان به‌ ویژه در ایام تعطیل باید اعمال شود و در شهرهای ورودی به خوزستان نیز سختگیری بیشتری شود؛ همچنین محدودیت ها در آرامستان‌ها باید دوباره برقرار شود و سازمان صمت و شهرداری‌ها بازارهای شلوغ را مدیریت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  شرایط فعلی نشان از این است که فرمانداران اهتمام لازم را به خرج نداده و تذکرات لازم را به دستگاه‌ها نداده و خطر کرونا عادی انگاری شده است. بیماری‌های عفونی با یک غفلت می‌تواند یک افزایش انفجاری ایجاد کند و همه تلاش های قبلی را هدر دهد.

استاندار خوزستان با اشاره به پیک شدید شیوع کرونا در شهرستان شادگان بیان کرد: چرا شادگان باید دچار چنین وضعیتی شود و شاخص های آن تا این حد پایین باشد؟ این امر نشاندهنده کم توجهی مسوولان در این زمینه است که به دنبال آن مردم هم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی سهل انگاری کرده‌اند.

وی گفت: روند شیوع و تست‌های مثبت کرونا در شادگان نامطلوب و بسیار نگران کننده است؛ مسوولان بهداشت شادگان گزارش دلایل این وضعیت را تهیه و ارایه کنند. در شادگان به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی قرنطینه منطقه‌ای اعمال می‌شود و آیین‌های تشییع جنازه و

ازدواج با استفاده از ظرفیت شیوخ و نخبگان متوقف شود.

شریعتی با بیان اینکه این شرایط قابل قبول نیست ادامه داد: در مورد اهمیت طرح شهید سلیمانی در مبارزه با کرون، بارها صحبت شد.  با تقدیر از دستگاه‌هایی که پشتیبانی خوبی در این زمینه داشتند به همه دستگاه‌ها هشدار داده و تاکید می‌کنم که این پشتیبانی را ادامه دهند و کم کاری در اجرای این طرح در هیج شرایطی قابل قبول نیست.

استاندار خوزستان افزود: شرایط در پارک ها جای نگرانی دارد و پارک‌های خوزستان بسیار شلوغ شده است. از مردم خواهش می‌کنیم رعایت کنند و جان عزیزان خود را به خطر نیندازند. واکسن به تدریج در حال وارد شدن است و واکسن داخلی هم به زودی می‌رسد و خواهشمندیم مردم چند ماه دیگر هم تحمل کنند تا ایمنی زایی ایجاد شود.

شریعتی بیان کرد:  عمده چرخه انتقال ناشی از رفت و آمدهای خانوادگی است و ادامه این روند وضعیت را بدتر هم می‌کند؛ از همه مردم خوزستان خواهش می‌کنیم معاشرت خود را به صورت مجازی انجام دهند تا با شروع و تداوم واکسیناسیون روند شیوع بیماری مهار شود.

رییس ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان افزود: وقتی در اجرای پروتکل ها سختگیری لازم را نداشتیم مشخص است که روند بیماری افزایشی شود.  از نیروی انتظامی خواهش می‌کنم ممنوعیت تردد بعد از ۹ شب را با جدیت بیشتری اجرا کند.

استاندار خوزستان گفت: تالارها به دلیل رعایت نکردن پروتکل ها در شهرستان‌هایی که دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اعلام کند تعطیل شود. همچنین منع تردد شبانه در همه استان با جدیت اعمال شود و اصناف فقط تا ۹ شب امکان فعالیت دارند. نمایشگاه بین المللی اهواز نیز تعطیل شود. میز خدمت نیز در نماز جمعه‌ها با توجه به اینکه منجر به تجمع می‌شود برچیده شود تا شرایط به وضع مناسب تری برسد. همچنین باشگاه های ورزشی سالنی در شهرهای زرد کرونایی باید بسته شود.

شریعتی افزود: فرمانداران مسوول و پاسخگوی اجرای مصوبات هستند. برای پیشگیری از انتشار بیماری در آیین تشییع و خاکسپاری ، پیش از تحویل پیکر متوفی باید تعهد لازم از بازماندگان اخذ شود و نظارت لازم صورت گیرد.

وی بیان کرد: از صدا و سیما و رسانه ها تشکر می‌کنیم و انتظار داریم اطلاع رسانی بیش از پیش صورت گیرد تا عادی انگاری ها کنار گذاشته شود.

از ابتدای شیوع کرونا خوزستان چند دوره وضعیت قرمز کرونایی را تجربه کرده است. در یک ماه گذشته به وضعیت آبی رسید اما طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز ۹ شهرستان خوزستان اکنون به وضعیت زرد کرونایی برگشته‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا غلامرضا شریعتی خوزستان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا غلامرضا شریعتی خوزستان ویروس کرونا غلامرضا شریعتی خوزستان اخبار کنکور استاندار خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند

باشگاه استقلال خوزستان 8 برابر فولاد در این فصل از استقلال ملاثانی حمایت کرده است.

طرفداری | استقلال ملاثانی این هفته مقابل سپاهان در ورزشگاه فولاد آرنا بازی کرد.

باشگاه استقلال خوزستان بارها و بارها در این فصل ورزشگاه غدیر اهواز را به استقلال ملاثانی برای برگزاری بازی هایش قرض داده است. اگر بخواهیم دقیق بگوییم، برای هشت مسابقه این کار را انجام داده است.

آن هم در حالی که خود استقلال خوزستان بازی های فشرده لیگ برتر و جام حذفی را داشته است. در بازی مقابل سپاهان در جام حذفی، استقلال خوزستان اعلام کرد آن ها نمی توانند ورزشگاه شان را به استقلال ملاثانی قرض بدهند و همین موضوع با واکنش تند هواداران فولاد همراه شد.

آن ها باشگاه استقلال خوزستان را محکوم کردند و استقلال ملاثانی در نهایت در زمین فولاد آرنا بازی کرد. بعد از این مسابقه مسئولان خوزستان و باشگاه استقلال ملاثانی بارها و بارها از فولادی ها تشکر کردند.

حالا باشگاه استقلال خوزستان که در نیم فصل دوم با روی کار آمدن نجفی و تغییرات مدیریتی، وضعیت خوبی داشته، می گوید چرا هیچ تشکری از ما نشده و فقط به خاطر اینکه یک بازی ورزشگاه را به استقلال ملاثانی ندادیم، انتقادات زیادی به ما وارد شد؟

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • برابر شمس آذر تمرکز و انگیزه لازم را نداشتیم
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای این استان‌ها؛ سیل و آبگرفتگی در راه است؟
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • فیلم/ وضعیت خطرناک تنفسی در سه شهر خوزستان
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است