Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی گفت: دو پروژه آبخیزداری در حوضه آبخیز بارکلی رود لنگرود و دیوار حفاظتی لطفعلی گوابر اطاقور و پروژه آبخیزداری بالاسرا و میان سرا لیلاکوه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دهه فجر به بهره برداری رسید.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر، پروژه آبخیزداری در حوضه آبخیز بارکلی رود لنگرود و دیوار حفاظتی لطفعلی گوابر اطاقور با حضور معاون  توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان و فرماندار لنگرود به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

« محمدعلی محمدی» در این مراسم با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این پروژه  آبخیزداری تلفیقی سنگی ملاتی و گابیونی با حجم هزار و ۴۰۰ متر مکعب است که در هفتمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح شد.

 

 رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنگرود با بیان اینکه پروژه آبخیزداری در حوضه آبخیز بارکلی رود لنگرود و دیوار حفاظتی لطفعلی گوابر اطاقور با هزینه ۸۵۰ میلیون تومانی از محل اعتبارات ملی و توسط شرکت کندوج ابنیه پارس افتتاح شد، افزود: پروژه آبخیزداری و دیوار حفاظتی با هدف حفاظت از جاده عمومی، جلوگیری از تخریب ابنیه و تاسیسات عمومی در زمان سیلابی و طغیان شدن رودخانه هاست.

 

محمدی ادامه داد: در دهه فجر امسال علاوه بر پروژه مذکور یک پروژه دیگر آبخیزداری بالاسرا و میان سرا لیلاکوه به بهره برداری رسید که جمع ریالی این دو پروژه بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

 

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنگرود با تاکید بر اینکه به دنبال اخذ اعتبارات لازم برای اجرای پروژه های جدید هستیم، تصریح کرد: اعتبارات جدید در مناطق خطر افرین، سیلابی و یا رانش زمین که باعث تخریب ابنیه و تاسیسات عمومی می شود در اولویت قرار می گیرد.

 

پایان پیام/167

منبع: شبستان

کلیدواژه: آبخیزداری دهه فجر منابع طبیعی پروژه آبخیزداری دیوار حفاظتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: برای این طرح ها ۱۶۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرهاد فرساد افزود: پیشرفت فیزیکی طرح های ابنیه فنی و پل  ۶۰ درصد است. 

وی گفت: طرح های ایمن سازی و حذف و اصلاح نقاط حادثه خیز در سطح استان از جمله مهم‌ترین طرح های فعال این حوزه است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۴۵۳ دستگاه انواع آبرو، پل و ابنیه فنی در راه‌های استان موجود است که در سامانه ساماندهی پل‌ها (BMS) ثبت شده است.

فرساد گفت: یکی دیگر از مهمترین اقدامات برای نگهداری ابنیه فنی راه ها، لایروبی،تنظیم بستر رودخانه‌ها در مسیر‌های مختلف استان به خصوص جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی است.

دیگر خبرها

  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • خسارت ۸۳ میلیارد تومانی سیل به سازه‌های آبخیزداری زیرکوه
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • تصویب اعتبار شرکت‌های دولتی در بودجه ۱۴۰۳
  • اختصاص ۵۹میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است