Web Analytics Made Easy - Statcounter

۴۱ پروژه شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اعتبار هزینه شده ۵۹۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی بصورت ویدئو کنفرانسی در شهرستان بندرانزلی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «سید محسن حسینی» امروز(شنبه ، ۸ بهمن) در آیین افتتاح این پروژه ها اظهار داشت : پروژه های مذکور در ۱۳ شهرستان به میزبانی بندرانزلی با اعتبار ۵۹۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که از این تعداد ۲۵پروژه در بخش آب و ۱۶ پروژه در بخش فاضلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان به محیط زیست شکننده بندرانزلی و مجاورت این شهرستان با تالاب و دریا اشاره کرد وگفت: این امر موجب شد در کنار اهمیت پروژه های آب تمرکز اصلی بر روی پروژه های فاضلاب باشد.
وی احداث ایستگاه پمپاژ و خط انتقال فاضلاب پارک ساحلی ، احداث یک واحد ایستگاه پمپاژ به ظرفیت هزار و ۸۰۰ متر مکعب در شبانه روز و اجرای خط انتقال تحت فشار فاضلاب به طول هزار و ۹۰۰کیلومتر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و جمعیت بهره بردار ۱۰ هزار نفر را از پروژه های قابل افتتاح انزلی علام کرد.
توسعه شبکه فاضلاب و ساخت ایستگاه بالا آورنده و توسعه شبکه آبرسانی به سه روستای مجتمع بهدان و روستاهای طالم سه شنبه و بیجار کنار در رشت، توسعه شبکه فاضلاب و آبرسانی به هفت روستای مجتمع شهید املاکی و روستای سالکویه لنگرود، اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب و آبرسانی به سه روستای مجتمع روستایی سرچشمه و چهار روستای نواحی پنج گانه میانی شهرستان لاهیجان، آبرسانی به روستاهای امام، استخر سر ، مطلاکوه و فاز دوم پروژه شهدای سمام ملکوت املش، آبرسانی به روستاهای ملک رود بالا اروشکی دیلمان در شهرستان سیاهکل، توسعه شبکه فاضلاب و آبرسانی به روستاهای برمکوه، کیاسه و کلان کلایه رودسر، آبرسانی به روستاهای کوه کنه، شیخ علی توسه، حلیمه جان و یه وماشیمان در شهرستان رودبار، آبرسانی به روستای چاخ در رضوانشهر، آبرسانی به روستای مژدهه شفت، اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب و نصب پکیج فاضلاب صومعه سرا، آبرسانی به روستای تیمور کوه فومن، توسعه شبکه فاضلاب ماسال، توسعه شبکه فاضلاب و ساخت ایستگاه بالاآورنده و توسعه شبکه آبررسانی به مجتمع خوش اندوخته در روستای بشمن شهرستان بندرانزلی پروژه های شرکت اب و فاضلاب استان گیلان بودند که امروز بصورت ویدئو کنفرانسی با حضور استاندار گیلان به بهره برداری رسید‌ند.       

پایان پیام/707

منبع: شبستان

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب افتتاح پروژه های دهه فجر دهه فجر آبرسانی به روستاهای توسعه شبکه فاضلاب توسعه شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۶۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : با توجه به برنامه ریزی‌های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان