Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی روز شنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم بهره برداری از طرح های صنعتی تهران، گفت: بر اساس اعلام پلیس راهور ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به استان های گیلان، مازندران، گلستان، اصفهان و مشهد و شهرهای کیش و قشم ممنوع است.

تفاهم نامه لغو ممنوعیت استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتری پایتخت

وی در خصوص پیگیری لغو قانون ممنوعیت استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتری پایتخت نیز اظهارداشت: همه تلاش ها منجر به این شد که آقای کلانتری رئیس سازمان محیط زیست و مهندس رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت تفاهمی را امضا کنند که در مرحله نهایی است که به زودی اطلاع رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محسنی بندپی با بیان اینکه بیکاری می تواند بسیاری از مشکلات روانی را در جامعه افزایش دهد، اضافه کرد: کسی که در حوزه ای مشغول به فعالیت است، در پی شکوفایی توانمندی و استعداد خود است که پاسخی برای مطالبات روحی و روانی وی محسوب می شود.

استاندار تهران اشتغال را به منزله یک بحث اقتصادی و تامین معیشت دانست و آن را فاکتوری خواند که می تواند سلامت روان را در جامعه افزایش دهد.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست ویروس کرونا مشهد کیش انوشیروان محسنی بندپی ایرنا کلانتری مازندران گلستان اصفهان گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست ویروس کرونا مشهد سازمان حفاظت محیط زیست ویروس کرونا مشهد کیش انوشیروان محسنی بندپی ایرنا کلانتری مازندران گلستان اصفهان گیلان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ساعتی قبل، فیش‌های حقوقی اردیبهشت بازنشستگان کارگری صادر شد؛ این فیش‌ها در سامانه مربوطه قابل رویت است. 

ایلنا در گزارشی نوشت: در این فیش ها، حقوق بازنشستگان به میزان ابلاغی افزایش یافته است؛ حداقل بگیران مشمول افزایش ۳۵.۳ درصدی و مستمری بگیران سایر سطوح مشمول افزایش ۲۲ درصدی به اضافه رقم ثابت شده اند. 

گفتنی است هنوز احکام حقوقی جدید بازنشستگان کارگری صادر نشده است؛ مابه التفاوت فروردین نیز ظاهراً قرار است همراه حقوق خردادماه به حساب مستمری بگیران تامین اجتماعی واریز شود.

٢٢٣٢٢٣

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903243

دیگر خبرها

  • فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد
  • صدایی که دستور جنایت صادر کرد! | مادرم گفت تو دیوانه ای و شنیدن این جمله موجب شد تا من ...
  • ترومای اجتماعی، طوفان خاموش
  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • روسیه مجوز استفاده از عکس محجبه در پاسپورت اتباع مسلمان را صادر کرد
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا