Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: خروج از تهران به مقصد ۳ استان شمالی گلستان، مازندران و گیلان و نقاط بحرانی دیگر از لحاظ کرونا ممنوع است و در این خصوص هیچ مجوزی برای تردد صادر نمی‌شود.


به گزارش گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بندپی عصر شنبه در آیین افتتاح و بهره برداری از ۳۹۹ طرح صنعت، معدن و تجارت استان تهران که به صورت ویدئو کنفرانسی انجام شد اظهار داشت: ایام الله دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است که دستاورد‌های نظام و انقلاب را به مردم اعلام کنیم و مفتخر هستیم که امروز و همزمان با چهل و دومین سالگرد شکوهمند انقلاب طرح‌های مطلوبی را به بهره برداری برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسنی بندپی با بیان اینکه دستاورد‌ها و پیشرفت‌های علمی، فناوری و نظامی که امروز در کشور و توسط اندیشمندان و محققان کشور حاصل می‌شود بسیار افتخارآمیز بوده افزود: در حال حاضر محققان در بسیاری از زمینه‌ها برای کشور حرف برای گفتن باقی گذاشته اند.

استاندار تهران با بیان اینکه ۳۹۹ پروژه امروز با بیش از ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار در استان تهران به بهره برداری رسیده اند گفت: یکی از دستاورد‌های بسیار خوب در کشور و بالاخص در استان تهران اجرای طرح شهید سلیمانی بود و توانستیم از طریق این طرح هوشمندانه شرایط بیماری را تا حدود زیادی کنترل کنیم.

وی عنوان داشت: در سال ۹۹ تعهد اشتغال ۹۶ هزار نفری را داریم که تاکنون بیش از ۹۵ درصد آن محقق شده و در حوزه شهرک‌های صنعتی شاهد یک تحول بزرگ هستیم که شرایطی فراهم شده است که می‌توان تا در این حوزه تحرک و پویایی را شاهد بود داشته باشیم.

محسنی بندپی گفت: طی سال جاری مصرف برق صنعتی با ۱۰ درصد رشد همراه بوده که نشانه پای کار بودن و چرخیدن چرخ‌های کارخانه‌ها و صنایع می‌باشد.

وی در ادامه در خصوص ممنوعیت سفر به استان‌های شمالی نیز بیان داشت: سفر به استان‌های شمالی مازندران، گیلان و گلستان و و نقاط بحرانی دیگر از لحاظ کرونا ممنوع است و در این زمینه هیچ گونه مجوز ترددی صادر نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پلیس راهور محسنی بندپی مجوز سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۶۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج جدید بارش در شمال کشور/ تهران تا کی بارانی است؟

به گزارش خبرآنلاین ، اصغری، کارشناس هواشناسی گفت:طبق آخرین اطلاعات سازمان هواشناسی، از فردا یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) موج بارشی دیگری وارد کشور شده و بسیاری از نواحی در استان‌های شمال غربی، غربی و شمالی کشور از این موج بارش‌های خوبی دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد:سامانه بارشی هم‌اکنون در شمال شرق کشور فعال است و مسافرین این بخش مراقبت کنند.

استان‌های آذربایجان‌های شرقی، غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، کرمانشاه، زنجان، قزوین، کردستان و همچنین دامنه‌های زاگرس از این موج بارش خواهند داشت.

شدت و تمرکز اصلی بارش‌ها در استان‌های شمال غربی و شمالی کشور خواهد بود اما طبق پیش بینی‌ها فعلی شدت بارش‌ها در حد سیلاب نیست.

به گفته وی از دوشنبه منتظر نفوذ موج جدید بارشی هستیم و این سامانه در شمال کشور فعال خواهد بود.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902732

دیگر خبرها

  • موج جدید بارش در شمال کشور/ تهران تا کی بارانی است؟
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در چند شهر خراسان شمالی
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • امیرعبداللهیان تهران را به مقصد گامبیا ترک کرد
  • امیرعبداللهیان تهران را به مقصد بانجول ترک کرد
  • سکانس‌هایی از فیلم ورود و خروج ممنوع
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند