Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفتمین روز از دهه فجر، پروژه بهینه سازی و نو سازی ۱۲۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف شهری و روستایی در شازند با اعتباری بالغ بر ۱۰۲میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سید« علی آقازاده» در این مراسم با گرامیداشت دهه فجر گفت: این ایام فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است و افتتاح این پروژه ها خود نمادی از استقلال، پیشرفت و حرکت این انقلاب به سمت پیشرفت و بالندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار استان مرکزی با اشاره به تلاش ها و خدمات شرکت توزیع برق استان مرکزی افزود: استان مرکزی پایتخت صنعتی کشور است و برق به ویژه برای توسعه صنایع جدید در سال جهش تولید، نقش موثری دارد.

 

وی با اشاره به اینکه 100 درصد جمعیت استان مرکزی از صنعت برق بهره‌مند هستند، اضافه کرد: به لحاظ خدمات مطلوب این شرکت، شهروندان بیشترین رضایتمندی را از این حوزه دارند که باید قدردان این مجموعه بود.

 

در ادامه این مراسم «محمد اله‌داد» نیز در سخنانی با اشاره فعالیت های شرکت توزیع برق در راستای ارایه خدمات به هم استانی های عزیز گفت: تامین برق پایدار، با کیفیت و اقتصادی به صورت هوشمند و غیرحضوری از برنامه‌ها و چشم‌اندازهای این شرکت است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در ادامه افزایش بهره‌وری انرژی، کاهش تلفات شبکه و مدیریت مصرف برق را از جمله برنامه‌های شرکت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری دانست و ادامه داد: مدیریت و پرسنل این شرکت همواره در این راستا کوشا بوده و تمام توان خود را در این راستا بکار می گیرند.

 

وی تعداد مشترکین برق شهرستان شازند را 59 هزار و 600مشترک دانست و اضافه کرد: طی سال جاری 1 هزار و 594 انشعاب با قدرت 3 هزار و 100 کیلووات به متقاضیان برق در شهرستان شازند واگذار شده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: همزمان با دهه فجر، 174پروژه توزیع برق با اعتباری بالغ  بر 563 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایام دهه فجر برق رسانی استان مرکزی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، منصور فلاحتی گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب این روستا یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.   او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.   مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • فیلم | تجربه واگذاری لکوموتیوهای آلستوم به مپنا، برای مدعیان خصوصی سازی کافی است
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان