Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@18:53:10 GMT

مقابله با اراذل، سارقان و قاچاقچیان در اولویت پلیس

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۷۹۰۰

مقابله با اراذل، سارقان و قاچاقچیان در اولویت پلیس

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سردار حسین اشتری در جمع بندی جلسه ویدئوکنفرانسی معاونان ستادی و فرماندهان انتظامی سراسر کشور با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی اظهارداشت: نیروی انتظامی، ماموریت‌ها را بر مبنای وظایف ذاتی و قانونی دنبال کرده و در مسیر پاسخگویی به انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری مدظله العالی، کسب رضایت معظم له و مردم حرکت و اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه اجرای قانون باید توأمان با تدبیر و رافت اسلامی باشد، ادامه داد: هیچ بن بستی برای پلیس وجود ندارد؛ در هر شرایطی با اعتقاد بر اینکه باید خادم صدیق و دلسوز مردم باشیم، وظایفمان را انجام دهیم؛ فرصت خدمتگزاری به مردم را قدر بدانیم و اجازه ندهیم که عده‌ای فرصت طلب، آسایش، آرامش و امنیت مردم را هدف بگیرند.

سردار اشتری با اشاره به استمرار طرح‌های اولویت دار ناجا، چون مبارزه با ورود کالای قاچاق به کشور و خروج کالا‌های اساسی از مرزها، تداوم اجرای طرح‌های مقابله با اراذل و اوباش، اجرای طرح هایی، چون ناظر، مقابله با سرقت و تلاش برای استرداد اموال مکشوفه به مالباختگان، مقابله بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و ... مطرح کرد: لازم است که در اجرای ماموریت‌ها از طرح‌های ابتکاری و نوآورانه بهره ببریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح عملکرد نیروی انتظامی در فرایند مقابله با کرونا پرداخت و افزود: در کنار انجام وظایف ذاتی و قانونی، همزمان با شیوع ویروس کرونا، دوشادوش کادر درمانی، پزشکی و پرستاری در میدان مقابله با این ویروس منحوس حاضر و ظاهر شدیم؛ به طوری که در فرایند مدیریت تردد‌ها و اعمال محدودیت‌های کرونایی، بیش از ۵۰۰ هزار نفر روز از نیرو‌های پلیس به کارگیری شدند.

اشتری با اشاره بر اینکه اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا همچنان در دستور کار و از اولویت‌های ماموریتی نیروی انتظامی است، خاطر نشان کرد: هر اقدام و عملی در راستای کاهش مبتلایان به ویروس منحوس کرونا و کاهش جان باختگان، مشمول ثواب دنیویی و اخروی می‌شود و همان گونه که امروز پلیس با اقدامات متمرکز موفق به کاهش دو هزار و ۸۰۰ نفری جان باختگان تصادفات طی سال جاری شده است توانسته است در کاهش ابتلاء به ویروس کرونا و قطع زنجیره این ویروس منحوس نیز نقش مثمرثمری داشته باشد.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نیروی انسانی را بالاترین سرمایه و ثروت سازمان می‌دانم، بر لزوم صیانت همه جانبه از سبزپوشان ناجا تاکید کرد و گفت: همان گونه که معتقدم که ماموریت‌های پلیس تعطیل بردار نیست، در کنار این مهم بر این اعتقاد هستم که در چنین شرایطی باید از سلامت کارکنان صیانت حداکثری کنیم.

وی خطاب به فرماندهان و مسئولان ارشد ناجا ادامه داد: همه ما در مقابل کارکنان مسئول هستیم و نباید از حمایت و صیانت از بهترین و پاک دست‌ترین نیرو‌ها غافل شویم؛ نیرو‌های پلیس از نقطه صفر مرزی تا مرکز شهر‌ها و روستا‌ها و در هر شرایطی از تعطیل و غیرتعطیل، سرما و گرما، بحران و غیربحران برای خدمت به مردم مشغول انجام وظیفه هستند، بنابراین همه ما باید دغدغه حمایت و صیانت از چنین نیرو‌های لایق و وظیفه شناسی را داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه بنده همواره حامی نیرو‌های متعهد و وظیفه شناس هستم، اضافه کرد: از قصور نیرویی که عامدا در انجام وظیفه کوتاهی کرده است نیز چشم پوشی نمی‌کنم.

سردار اشتری با اشاره به روند رو به رشد نیروی انتظامی ادامه داد: امروز شاهد پیشرفت‌های محسوسی در بخش‌های مختلف نیروی انتظامی هستیم که این دستاورد‌ها و موفقیت‌ها محصول تلاش همه کارکنان ناجا از نقطه صفر مرزی تا مرکز است.

وی با بیان اینکه بنده قدردان تلاش آحاد فرماندهان و کارکنان هستم، ادامه داد: لازم است با روحیه ولایی و انقلابی، مسیر خدمت به مردم را شتاب دهیم و از فرصت‌ها برای خدمتگزاری نهایت بهره را ببریم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شفافیت آرای نمایندگان اراذل و اوباش فرمانده نیروی انتظامی سردار حسین اشتری علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شفافیت آرای نمایندگان نیروی انتظامی نیرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۷۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به همراهی و همکاری خوب مردم فهیم و با بصیرت استان مرکزی با پلیس در اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از پلیس، سردار هادی رفیعی کیا در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان طرح نور هدف از برگزاری این نشست را قدردانی از فعالان و دست‌اندرکاران اجرای این طرح دانست و اظهار کرد: مردم فهیم ما همیشه ثابت کرده‌اند که قدر خدمت صادقانه خادمان خود را می‌دانند و با حضور و حمایتشان در فضای مجازی و حقیقی به پلیس در اجرای این خدمات کمک می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین هدف پلیس تأمین امنیت و آسایش شهروندان به شمار می‌رود افزود: پاسخ به مطالبات مردمی در مقابله با ناهنجاری‌ها تکلیف قانونی پلیس است که مأموران انتظامی برابر قانون به آن رسیدگی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به همراهی و همکاری خوب مردم فهیم و با بصیرت استان مرکزی با پلیس در اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است.

سردار رفیعی کیا با اشاره به اجرای مطلوب طرح نور در استان مرکزی با همراهی و همکاری خوب و شایسته مردم اظهار داشت: پلیس در اجرای طرح نور با اتکا به برنامه‌های ارشادی به تذکر پرداخته و خوشبختانه تاکنون این طرح به دور از هر حاشیه‌ای و به خوبی در حال پیگیری است.

وی گفت: اولین قدم در اجرای این طرح مطالبه گری در حوزه مسئول سازی برای پای کار آمدن همه دستگاه‌های مسئول در راستای فرهنگ سازی به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی هدف دشمن از موضوع متزلزل کردن عفاف و حجاب در جامعه را فروپاشی بنیان خانواده و ارزش‌های دینی و معنوی دانست و افزود: در چارچوب قانون و مقررات با هرگونه ناهنجاری و قانون گریزی در جامعه مقابله می‌کند.

سردار رفیعی کیا با اشاره به برنامه‌ریزی ها و اقدامات صورت گرفته از سوی فرا جا برای اجرای طرح نور گفت: پلیس در خط مقدم اجرای طرح عفاف و حجاب در جامعه قرار دارد.

وی با اشاره به همراهی و همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح نور و مقابله با ناهنجاری‌های حوزه عفاف و حجاب گفت: خدمت به این مردم فهیم و با بصیرت بزرگترین افتخار پلیس در تأمین امنیت جامعه به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه اجرای قانون عفاف و حجاب احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه همان هدف امام حسین (ع) و یاران با وفایشان در حادثه کربلا به شمار می‌رود خاطر نشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تبعیت از قیام عاشورا در راستای دفاع از ارزش‌های دینی و معنوی از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

کد خبر 748500

دیگر خبرها

  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی