Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@08:20:47 GMT

جواهری بسیار کمیاب! (+تصاویر)

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۸۴۴۱

جواهری بسیار کمیاب! (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین، این خودرو، ب‌ام‌و M8 کامپتیشن ادیشن پیت لین نام داشته اما باید دانست این خودرو فقط در بازار خودروی سوئیس و لیختن‌اشتاین عرضه خواهد شد.

مورد بعدی اینکه باواریایی ها تنها ۱۰ دستگاه از این خودرو را تولید خواهند کرد که ۷ دستگاه بر پایه نسخه چهار درب گرن کوپه شکل گرفته و ۳ نمونه دیگر بر پایه مدل کابریولت خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنگ سفارشی ب‌ام‌و که این بار نقره‌ای هاکنهایم متالیک است با رینگ‌های ۲۰ اینچی فورج کاری شده M پرفورمنس هماهنگی بسیار خوبی دارند.

این رینگ‌ها بسیار شبیه رینگ‌های بکار رفته در M3 و M4 جدید هستند. این رینگ‌ها دارای ظاهر خاکستری مات هستند و تکمیل کننده آن‌ها نیز چندین قطعه فیبر کربنی بدنه از دیفیوزر گرفته تا آینه‌ها و جلوپنجره کلیوی شکل می‌باشد. کربن بیشتری را می‌توان در بخش‌هایی همچون درپوش باک سوخت و پوشش پیشرانه مشاهده کرد.

داخل کابین نیز دنیای دیگری است چراکه صندلی‌های جدید M کربن با تریم نارنجی صخیر و مشکی نصب شده‌اند.

همچنین یک پلاک کوچک در جلوی کنترلر iDrive نصب شده که نشان دهنده شماره تولید خودروست. پدال‌های کربنی روی فرمان به همراه تریم کربن بیشتر تکمیل کننده کار هستند.

از نظر پرفورمنس همچنان شاهد قدرت ۶۱۷ اسب بخاری مشابه مدل‌های استاندارد کامپتیشن خواهید بود اما به لطف سیستم ترمز M می‌توان بارها و بارها از حداکثر قدرت پیشرانه استفاده کرد.

اولین نسخه از M8 کامپتیشن ادیشن پیت لین این ماه در دوسلدورف به نمایش گذاشته خواهد شد هرچند فعلا قیمت آن اعلام نشده است. البته خود ما ب‌ام‌و M5 CS را ترجیح می‌دهیم.

 

 

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ب ام و M8 کابریولت رینگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۸۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود رینگ آبی در اطراف تبریز و معضل تامین آب

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف غفارزاده روز سه‌شنبه در جلسه شورای بهره‌برداری شرکت که با حضور معاونین و مدیران برگزار شد، اظهار کرد: نبود رینگ آبی (چرخه پشتیبانی کننده) در دور کلانشهر تبریز، تأمین آب شرب پایدار و یکنواخت این شهر را دچار مشکل کرده و برای رفع این مشکل نیاز است که رینگ یا حلقه آبی دور این شهر تکمیل و بهره برداری شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر رینگ جنوبی شهر با ۲۶ کیلومتر طول به اتمام رسیده و طبق برنامه ریزی انجام شده، رینگ شرقی به طول ۱۶ کیلومتر نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

غفارزاده اضافه کرد: به رغم بارش‌های اخیر، با توجه به شرایط خشکسالی و عدم تبدیل بارش‌ها به روان آب، تنها ۵۲ درصد مخازن سدهای استان پر شده اما نسبت به سال گذشته که سال آبی بسیار سختی بود وضعیت کمی بهتر است.

وی ادامه داد: سال قبل با تداوم شرایط خشکسالی و کاهش بارندگی‌ها مواجه بودیم اما با مدیریت منابع و مصارف آبی توانستیم این بحران را در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و شرب رد کنیم.

مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره به برداشت‌های غیرمجاز و مصرف بی‌رویه خاطرنشان کرد: به رغم باور عمومی، بارندگی‌های پراکنده روزهای اخیر، اثربخشی ناچیزی بر مخازن سدها داشته که امیدواریم شهروندان با خودداری از مصارف غیرضروری، کمک حال کارکنان صنعت آب استان شوند.

کد خبر 6086323

دیگر خبرها

  • دانشمندان تنها در ۱۵۰ دقیقه الماس ساختند
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • بریتانیا در یک قدمی شبکه برق بدون کربن
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • نبود رینگ آبی در اطراف تبریز و معضل تامین آب