Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران- چیزی که امروز از نام لانچیا و افتخاراتی که این برند خودرویی بویژه در رشته اتومبیرانی رالی به خود اختصاص داده، تنها سایه ای باقی مانده که عملا توان رقابت با برندهای مطرح بین المللی را ندارد.

همانطور که قبلا اشاره شد؛ لانچیا یکی از باسابقه ترین خودروسازان جهان و ایتالیا است که در سال 1906 توسط وینچنزو لانچیا پایه گذاری شد و در سال 1969 مالکیت آن به فیات واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لانچیا بخش مهمی از شهرت خود را به دلیل ارائه محصولات خاص ویژه رالی بدست آورده است.

اخیرا تصاویری از فیس لیفت جدید هاچ بک کوچک لانچیا با نام ایپسیلون(یپسیلون) 2021 منتشر شده که در ادامه مطلب نگاهی بدان خواهیم داشت. گفتنی است؛ ایپسیلون از سال 1995 تا کنون روی خط تولید لانچیا قرار دارد و در بازار ژاپن و انگلیس با نام کرایسلر ایپسیلون نیز عرضه شده است. این خودرو در کلاس سوپر مینی ها قرار می گیرد.

نسل اول ایپسیلون از 1995 تا 2003، نسل دوم از 2003 تا 2011 و نسل سوم از 2011 تا کنون روی خط تولید قرار داشته است. در میان فیس لیفت ها و نسخه های ویژه ای متعددی از این محصول معرفی شده است.

نسل اول نسل دوم نسل سوم

در فیس لیفت جدید ایپسیلون الگو و گرافیک داخلی چراغ های اصلی جلو بهبود یافته و گریل(جلوپنجره) نیز بواسطه حضور عناصر کرومی جذابیت بیشتری را به نمایش می گذارد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید روی بدنه ایپسیلون در نمای جانبی یک لوگوی جدید EcoChic قرار گرفته است. در این خودرو از سیستم فیلتری استفاده شده که هوای داخل کابین را از 99 درصد آلرژن ها  و 98 درصد باکتری ها پاک می کند. همچنین برای تولید قسمت های پارچه ای از بازیافت پلاستیک های جمع آوری شده از دریای مدیترانه استفاده شده است. برای مشتریانی که تمایلی به استفاده از مواد بازیافتی را ندارند، پوشش الکانتارا به عنوان یک آپشن در نظر گرفته شده است.

در بخش پیشرانه این خودرو از نمونه هیبرید ملایم 3 سیلندر 1 لیتری استفاده شده که 70 اسب بخار خروجی دارد. در این مجموعه از یک موتور الکتریکی و باتری لیتیوم-یون نیز استفاده شده که در مقایسه با پیشرانه غیر هیبریدی 13 درصد پاک تر خواهد بود.

البته در قسمت پیشرانه گزینه های دیگری شامل نمونه 0.9 لیتری 70 اسب بخاری هماهنگ با متانول و یک نمونه 1.2 لیتری 69 اسب بخاری مبتنی بر ال پی جی وجود دارد.

قیمت پایه این خودرو برابر با 15100 دلار است.

مازیار دانیالی

بیشتر بخوانید:

*لانچیا هییِنا زاگاتو؛ خودرویی که فقط 25 دستگاه از آن تولید شد! (+تصاویر) *استریتوس؛ بازسازی یک افسانه خودرویی با 800 هزار دلار! (+تصاویر) *فیات 500e نسخه 1+3؛ طراحی جدید برای نوستالژی ایتالیایی! (+عکس) *فیات استرادا 2021 موپار؛ پیکاپ شهری برزیلی با جزئیات بیشتر! (+تصاویر) *هدیه 70 سالگی با هاچ بک آتشین ایتالیایی! (+فیلم و تصاویر) لینک کوتاه: asriran.com/003EAD

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استفاده شده فیس لیفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری آنا به نقل از ورایتی، «ژرار دوپاردیو» به دلیل اتهام تجاوز جنسی دیروز در پاریس بازداشت شد. وکیل این بازیگر فرانسوی ۷۵ ساله گفت وی دیروز (دوشنبه) خود را به یک مرکز پلیس پاریس معرفی کرد تا برای اتهام تجاوز جنسی که از سوی ۲ زن به وی وارد شده مورد بازجویی قرار گیرد. گفته می‌شود هر دوی این موارد مربوط به فیلم‌های وی است که یکی به سال ۲۰۲۱ و دیگری به سال ۲۰۱۴ بازمی‌گردد.

طبق گزارش‌های رسانه‌های فرانسوی، اولین زن او را به تجاوز در سال ۲۰۲۱ و وقتی که وی به عنوان طراح صحنه در فیلم سینمایی «دریچه‌های سبز» کار می‌کرد متهم کرد و شاکی دوم مدعی شد که زمان ساخته شدن «جادوگر و سیامی» در سال ۲۰۱۵ به وی حمله شده است.

دوپاردیو پیش از این با شکایت رسمی تجاوز جنسی از سوی بازیگر شارلوت آرنولد در سال ۲۰۱۸ و زمانی که ۲۲ ساله بود، متهم کرد. این پرونده همچنان مفتوح است. شکایت دیگری برای تجاوز جنسی سال پیش توسط هلن داراس، هنرپیشه طرح شد که دوپاردیو را به دست درازی در طول فیلمبرداری فیلمی در سال ۲۰۰۷ متهم کرد، اما از آنجا که از زمان جرم زمان زیادی گذشته بود، به دلیل محدودیت‌های قانونی رد شد.



در آوریل سال پیش، ۱۳ زن در گزارشی که توسط یک وب سایت خبری تحقیقاتی فرانسوی منتشر شد، این بازیگر را به رفتار‌های نامناسب جنسی متهم کردند. دوپاردیو به شدت تمام اتهامات را رد کرد و در ماه اکتبر نامه‌ای برای روزنامه فیگارو نوشت و در آن نوشت: هیچ‌وقت با یک زن بدرفتاری نکرده‌ام.

این در حالی است که مکرون رییس جمهوری فرانسه نیز پیش از این از وی حمایت کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طراحی کوپه، قدرت پیکاپ؛ یکی از عجیب‌ترین خودروهای امسال رونمایی شد(+عکس)
  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی
  • اعتراف در اسپانیا: ‏VAR‏ ‏امسال اشتباه داشت!‏
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند