Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@03:32:31 GMT

قیمت سوسیس و کالباس در مرز 200هزار تومان

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۸۵۷۵

قیمت سوسیس و کالباس در مرز 200هزار تومان

افزایش 30درصدی قیمت فرآورده‌های گوشتی و پروتئینی آماده یا نیمه‌آماده مثل کالباس و سوسیس، قیمت هرکیلوگرم از این محصولات را در سوپرمارکت‌ها تا نزدیکی‌200هزار تومان بالا برده است.

مشاهدات همشهری در سوپرمارکت‌های سطح شهر نشان می‌دهد؛ قیمت بسته‌های 250 تا 300گرمی سوسیس یا کالباس در بعضی از برندهای مطرح به 50 تا 60هزار تومان رسیده و سایر برندها نیز قیمت محصولات خود را 30درصد افزایش داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحال حاضر یک بسته 400گرمی کوکتل از برند میکائیلیان 62هزار تومان قیمت خورده و روی بسته‌های 250گرمی کالباس پپرونی از برند202 قیمت 58هزار تومان درج شده است.

معروف‌ترین برندهای تولید‌کننده فرآورده‌های گوشتی در کشور که سهم عمده‌ای از بازار را در اختیار دارند، میکائیلیان، سولیکو، کاله، 202، کامپوره، بوفالو، هایزم و پاک هستند. قیمت کالباس و سوسیس در بازار بسته به برند و همچنین درصد گوشت، مرغ یا بوقلمون به‌کار رفته در آن متغیر است اما با مقایسه قیمت‌ها به‌نظر می‌رسد برندهای 202، میکائیلیان و کاله بالاتر و قیمت‌ها در برند هایزم مناسب‌تر است.

افزایش قیمت سوسیس و کالباس قطعا بر بازار فست‌فود نیز تأثیرگذار خواهد بود و به‌زودی شاهد تغییر در قیمت این خوراکی‌ها نیز خواهیم بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت دلار ارزش سهام عدالت بیت کوین شاخص بورس امروز سوسیس و کالباس قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک اتفاق جدید در بازار مسکن؛ مالکان و مستاجران منتظر این تغییر باشند

مهرداد بذرپاش با یادآوری افزایش وام مسکن شهری به ۵۵۰ و روستایی به ۳۵۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: نرخ سود این تسهیلات ۱۸ درصد است.

به گزارش خبرآنلاین، وی با بیان این‌که سال گذشته تسهیلات بانکی در بافت فرسوده با ضعف روبرو بود، ادامه داد: تلاش می‌کنیم این تسهیلات با افزایش روبرو شود و در کنار تسهیلات شهرسازانه، تسهیلات مالی قرار بگیرد.

وی با یادآوری این‌که ۵۰۰ شهرداری بسته ۱۹ بندی شهرسازانه را اجرا کرده‌اند، گفت: در این بسته پیش‌بینی شده شهرداری‌ها این امکان را داشته باشند تا پیشنهادات مدنظرشان را در صورت تصویب شورای تامین استان به آن بسته اضافه کنند که برخی از شهرداری‌ها از این ظرفیت استفاده کرده‌اند.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: هر شهرداری این بسته را اجرا کرد، میزان صدور پروانه در بافت فرسوده افزایش یافت. به همین خاطر همکاران ما در شرکت بازآفرینی شهری جلساتی را با شهرداری‌ها برگزار کردند تا آن‌ها در موضوع نوسازی بافت فرسوده حضور پررنگی داشته باشند.

بذرپاش همچنین درباره قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره، اظهار کرد: این قانون صرفه و صلاح مالکان و مستاجران را تامین و کمک شایانی به سامانه املاک و اسکان می‌کند. ضمن این‌که دست وزارت راه و شهرسازی و شهرداری‌ها را برای کمک به تنظیم بازار باز می‌کند.

دیگر خبرها

  • یک اتفاق جدید در بازار مسکن؛ مالکان و مستاجران منتظر این تغییر باشند
  • خرید ویپ و پادهای اورجینال از برند ووپو VOOPOO در فروشگاه ویپ ایران
  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • ببینید | تولید سوسیس و کالباس از گوشت ماهی بدون بو و با طعم مطبوع
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا