Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به افزایش ابتلا به کرونا گفت: با افزایش بی‌توجهی به رعایت پروتکل بهداشتی شاهد افزایش ۶۰ درصدی مراجعه به مراکز درمانی استان بوشهر و بیماران سرپایی نسبت به ۲ هفته گذشته هستیم. - اخبار استانها -

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بوشهر، با تاکید برمراقبت برای جلوگیری از موج بعدی شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: در هفته گذشته نسبت به هفته‌های قبل، در استان بوشهر شاهد افزایش مراجعه افراد و مبتلایان کرونایی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با افزایش بی‌توجهی نسبت به رعایت پروتکل بهداشتی در استان بوشهر شاهد افزایش 60 درصدی مراجعه به مراکز درمانی و بیماران سرپایی نسبت به 2 هفته گذشته هستیم. 

دبیر ستاد مقابله با بیماری کرونا استان بوشهر از افزایش بیماران بستری کرونایی خبر داد و بیان کرد: در این راستا قبلا 80 نفر بستری بودند 20 نفرشان مثبت بودند ولی اکنون از 80 نفر بستری مثبت‌های کرونایی به 40 نفر رسیده که زنگ خطری برای آغاز موج بعدی شیوع کرونا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، با بیان اینکه در 2 هفته گذشته این استان رنگ آبی کرونایی داشت گفت: در  2 هفته گذشته تنها تنگستان زرد بود و در هفته گذشته دشتی هم به این مجموعه افزوده شد و در هفته جاری مرکز استان بوشهر از آبی به زرد رسید که  نگرانی‌ها را افزایش داده است.

وی، بیان کرد: با توجه به افزایش بیماران کرونایی سرپایی احتمال می‌رود تعداد شهرستان‌‌های زرد استان بوشهر افزایش یابد و این در حالی است که با توجه به وضعیت آب و هوای مطلوب استان در این فصل احتمال ورود گردشگران و مسافران به سواحل افزایش یابد که زنگ خطری برای افزایش مبتلایان کرونا است.

کشمیری، از واکسیناسیون افراد پرخطر جامعه به کرونا خبر داد و تصریح کرد: با واکسیناسیون افراد پرخطر و در معرض خطر ان‌شاالله زنجیره انتقال بیماری کرونا قطع می‌شود که به یک آرامش پایدار برسیم.

ابتلا به ویروس کرونا در استان بوشهر روند صعودی گرفت ورودی‌های 5گانه استان بوشهر بسته می‌شود ورود خودروهای غیربومی به شهر بوشهر ممنوع شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه نخستین محموله واکسن کرونا وارد کشور شده است افزود: این واکسن از هفته آینده بین افراد پرخطر توزیع می‌شود و نخستین گروهی که علیه ویروس کرونا واکسینه می‌شوند کارکنان بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های دارای بیماران کرونایی هستند در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: تعداد واکسن‌های مورد نیاز افراد یاد شده برای دریافت سهمیه استان بوشهر به مرکز کشور اعلام شده است.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر هفته گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، سامانه بارشی که در چند روز گذشته در استان فعال بود، به‌تدریج در حال خروج از استان است، اما همچنان در ساعت‌هایی از امروز بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات و مناطق شرقی استان و بارش پراکنده باران در این مناطق دور از انتظار نیست.

طلیعه محمدی از ورود سامانه بارشی جدیدی به استان در اواسط هفته خبر داد و افزود: برای روز دوشنبه و سه‌شنبه، افزایش ناپایداری‌ها در مناطق شمالی و مرکزی استان و بارش پراکنده باران، گاهی رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی جهت وزش باد را تا ظهر فردا متغیر، بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰، گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا را ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی کرد.

به گفته این کارشناس هواشناسی استان بوشهر، فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۳۰ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۱:۲۰، مد دوم ساعت ۱۷:۰۵ و جزر دوم ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • نوشیدن آبمیوه طبیعی در کودکی می‌تواند از ابتلا به چاقی در بزرگسالی جلوگیری کند
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد