Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@21:22:58 GMT

فرماندار: اعمال ممنوعیت تردد شبانه در ملایر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۹۲۲۲

فرماندار: اعمال ممنوعیت تردد شبانه در ملایر آغاز شد

به گزارش ایرنا، «قدرت‌الله ولدی» شامگاه شنبه در بازدید از روند اجرای محدودیت‌های تردد شبانه در ملایر اظهار داشت: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، ملایر از روز شنبه جزء شهرهای با وضعیت زرد کرونا قرار گرفت و اعمال ممنوعیت تردد شبانه دوباره در این شهر آغاز شد.

وی افزود: در این راستا وزارت کشور اختیاراتی را به استانداری‌ها و فرمانداری‌ها داده است تا با توجه به شرایط شهرستان، بتوانند محدودیت‌های کرونا را با کمک نیروی انتظامی و پلیس راهور اعمال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه از امشب ۱۷ بهمن در این شهرستان آغاز شده است ادامه داد: خودروهای با پلاک بومی و غیربومی از ساعت ۲۱ شب تا سه بامداد حق تردد در سطح شهر را ندارند و در غیراینصورت مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

ولدی تاکید کرد: تا زمانی‌که وضعیت کرونا در این شهرستان از رنگ زرد به آبی و سفید تبدیل نشود، محدودیت‌ها ادامه دارد و بر اساس چارچوبی که در اختیار ما قرار داده شده، اعمال قانون خواهیم کرد.

وی از شهروندان خواست: همچنان استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی، حضور پیدا نکردن در تجمعات و دورهمی فامیلی و خانوادگی را در اولویت قرار دهند تا از این شرایط عبور کنیم و به شرایط پایدار برسیم.

معاون استاندار همدان ادامه داد: طبق تاکید رییس جمهوری واکسن تایید شده هم اکنون وارد شده است و از هفته جاری واکسیناسیون در گروه‌های هدف مشخص شده همچون کادر درمان آغاز می‌شود.

ولدی با تاکید بر اینکه ویروس کرونا به هیچ کسی رحم نمی‌کند و همه در خطر ابتلا به این ویروس جهش یافته هستیم گفت: حتی پس از دریافت واکسن نیز رعایت الزامات و دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونا همچنان باید در اولویت مردم باشد. 

فرمانده انتظامی ملایر نیز از آمادگی پلیس برای اعمال محدودیت‌های جدید تردد شبانه خبر داد و بیان کرد: از شامگاه /یکشنبه/ ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا سه بامداد در سطح شهر ملایر اجرا می‌شود.

سرهنگ محمدباقر سلگی ادامه داد: تمام ورودی‌های شهر ملایر در کنترل پلیس است و از شهروندان می‌خواهیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های جدید، با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در جلسه امروز(شنبه) ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در این استان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون به ۲۹ هزار و ۷۶ نفر رسیده است.

«رشید حیدری مقدم» اظهار داشت: مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان همدان به ۱۰ هزار و ۲۲۲ نفر و بیماران سرپایی ۱۸ هزار ۸۵۴ نفر رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا همدان ملایر استانداری همدان محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان ملایر ویروس کرونا همدان ملایر استانداری همدان محدودیت های کرونا اخبار کنکور ممنوعیت تردد شبانه ویروس کرونا محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۹۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد از ابتدای محور کرج - چالوس (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر در زمان اجرای عملیات عمرانی ممنوع بوده و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت راه‌ها به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

- تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)

در ضمن محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای دیگر

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل گرمدره تا ساسانی و محدوده مهرویلا

- ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پل حصارک تا امامزاده طاهر

- ترافیک سنگین در محور تهران – شهریار در برخی از مقاطع

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران – ساوه محدوده رضی آباد

محورهای مسدود غیرشریانی

هشتگرد – طالقان

کمربندی جدید خرانق – یزد

اسپکه – بمپور

یزد – دربید

حاجی آباد – آهنگران

گلشن – سراوان

محور دارای انسداد فصلی پونل – خلخال محدودیت‌های تردد "کارگاه جاده ای مهم (منجر به انسداد) " در استان البرز، محور کرج - چالوس (محدوده کندر) به دلیل انجام عملیات عمرانی (فنس کشی سنگ) از کیلومتر ۱ تا ۶ و مورخ نهم اردیبهشت تا یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۵:۰۰ تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع بوده و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود. کد خبر 748531

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان