Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا متین روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز توزیع به میزان لازم روغن وجود دارد و اتفاقی نیفتاده که این محصول کمیاب یا نادر شود. 

وی با بیان اینکه انواع برندهای روغن در بازار استان همدان به وفور وجود دارد خاطرنشان کرد: علاوه بر این کارخانه نگین نهاوند روزانه ۱۰تن از انواع محصولات خود را در بین بنکداران و عمده فروشان استان توزیع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت به مشارکت و همکاری مردم برای تعادل بخشی به بازار روغن تاکید کرد و از هم استانی ها خواست به اندازه مصرف خرید کنند و از انبار کردن روغن در منازل خودداری کنند.

متین خاطرنشان کرد: خرید مازاد و هیجانی تعادل عرضه و تقاضا را بر هم زده و به پدیده احتکار و گرانی دامن می زند و مردم استان باید به این موضوع توجه کنند. 

او به خرده فروشان و سوپرمارکت ها توصیه کرد: روغن مورد نیاز خود را با قیمت مناسب از بنکداران و عمده فروشان سطح شهر تهیه کنند و منتظر ویزیتور شرکت های مختلف نباشند. 

روزانه ۵۰ تن روغن در بازار همدان توزیع می‌شود. 

برچسب‌ها همدان روغن خوراکی سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان روغن خوراکی سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان همدان روغن خوراکی سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان احتکار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۹۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید

اکبر یاوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از روند کاهشی قیمت پیاز در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو پیاز دزفول ۱۲ تا ۱۴ هزارتومان و پیاز جیرفت ۱۸ تا ۲۲ هزارتومان است که حداکثر با ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید در خرده فروشی ها عرضه شود.

او با بیان اینکه روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز در میدان مرکزی توزیع می شود، افزود: بنابر آمار روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن پیاز مورد نیاز تهران است.

یاوری ادامه داد: با افزایش عرضه پیاز پیش بینی می شود که روند کاهشی قیمت پیاز استمرار یابد و بازار به تعادل برسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان درباره آخرین وضعیت میوه های نوبرانه در بازار افزود: قیمت کنونی هرکیلو گوجه سبز ۱۰۰ تا ۴۵۰ هزارتومان، توت فرنگی ۸۰ تا ۱۲۰ هزارتومان، طالبی ۸ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان و هندوانه ۵ تا ۱۴ هزارتومان است.

او گفت: با توجه به گرمای هوا و به انبوه رسیدن میوه های نوبرانه تا ۲۰ اردیبهشت پیش بینی می شود که بازار به تعادل برسد‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۲۷درصدی خرید مرغ مازاد مرغداران/ کریدورهای صادراتی فعال شود
  • ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • مسمومیت تعدادی از مردم به دلیل مصرف قارچ‌های سمی در لرستان
  • از سرگیری صادرات دام زنده مازاد در کشور
  • محمد خوش‌چهره: «اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد