Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@04:27:37 GMT

سطل زباله کابینتی چه نقشی در محیط شما دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۰۲۶۲

سطل زباله کابینتی یکی از تجهیزات کاربردی در آشپزخانه به شمار می رود. برای اینکه به آشپزخانه و یا محیط مورد نظر خود نظم خاصی بدهید ربطی ندارد که فضا بزرگ و یا کوچک باشد زیرا با هر مساحتی که برای دکوراسیون خود در نظر گرفتید، خرید سطل کابینت می تواند نظم ویژه ای به آن بدهد. وجود یک نظم دهنده کابینت اما زمانی به کار شما می آید که فضای کوچکی دارید و کاملا سردرگم هستید که چگونه می توانید به آن نظم ببخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سطل زباله های کابینتی به دو شکل:

سطل زباله ریلی

سطل زباله توکار

تقسیم بندی می شوند که در هر دو شکل نیز کاملا مخفی می باشند. این سطل ها به درون کابینت نصب می شوند و زمانی که به صورت ریلی باشند می توانید آن را از درون کابینت خارج کنید. نظم دهنده کابینت در ابعاد مختلفی تولید می شود، این ابعاد گوناگون هستند و به صورت تک مخزنه و دو مخزنه در اختیار مشتریان قرار می گیرند. هرکدام از این ابعاد مزایای خودش را دارد.

برای مثال در ابعاد دو مخزنه خیلی راحت می توانید تفکیک زباله را انجام دهید، یعنی زباله تر در یک قسمت و زباله خشک نیز در قسمت دیگر؛ در ابعاد تک مخزنه نیز می توانید به سلیقه خود تر و خشک را از یکدیگر جدا سازید. به طور کلی اگر از دوستداران محیط زیست می باشید ما به شما خرید سطل کابینت دو مخزنه را پیشنهاد می کنیم. در سطل زباله کابینتی یک کلاف ریلی از فلز و همچنین مخزن پلاستیکی استفاده می شود. در ادامه به قیمت این وسیله مهم و کاربردی بیشتر اشاره خواهیم کرد.

چه مکانی برای نصب سطل زباله کابینتی مناسب است؟

خرید سطل کابینت زمانی به ذهن شما خطور می کند که نظم و نظافت برای شما در اولویت باشد. سطل زباله ریلی در کابینت معمولا در قسمت های زیرین آن به کار می رود. البته هیچ اجباری در این موضوع نیست شما می توانید با در نظر گرفتن ابعاد مورد نظر خود و همچنین بررسی ابعاد نظم دهنده کابینت، محصول مورد نیاز خودتان را انتخاب کنید. برای انواع سطل زباله کابینتی، سه مدل وجود دارد که می تواند در خرید شما نقش موثری ایفا کند. از این سه مدل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سطل زباله های ریلی از بغل:

اگر به دنبال یک نظم دهنده کابینت دارای تعادل و نصب آسان هستید، این مدل می تواند انتخاب درستی برای شما باشد.

سطل زباله ریلی از کف:

خرید سطل کابینت تریلی از کف تحمل وزن را بیشتر می کند و در هنگام خروج از مخزن نیز راحت تر عمل می کند.

سطل زباله های دربی:

همانطور که از نام این سطل زباله پیداست می توانید راحت آن را بر روی درب کابینت نصب کنید و در هر زمان نیز از آن استفاده کنید.

قیمت خرید سطل کابینت

یکی از موثرترین موارد در هنگام خرید سطل کابینت، جنس مخزن و همچنین طرحی است که انتخاب می کنید. برند و همچنین شرکت سازنده آن هم می تواند در قیمت آن تاثیرگذار باشد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم؛ محمد ستایش پور، دبیر علمی این نشست با بیان اینکه مبانی و اصول حقوق بشر در دنیا آمریکایی سازی شده است گفت: حتی آمریکا حقوق بشری را که توسط خودش تدوین شده و به دنیا ارائه می‌شود را هم در مواجهه با مسئله فلسطین و حقوق معترضان دانشگاهی خود نقض می‌کند و در رویارویی با مسئله حقوق بشر با سیاست‌های دوگانه رفتار می‌کند.

همچنین غلامعلی قاسمی، دانشیار گروه حقوق بین‌الملل دانشگاه قم با بیان اینکه فشار افکار عمومی می‌تواند بر سیاست‌های سران کشور‌های اروپایی و آمریکا در خصوص پایان جنگ غزه تاثیرگذار باشد، گفت: تجمعاتی از این دست می‌تواند به کاهش حمایت‌های همه جانبه سران کشور‌های غربی و آمریکایی از رژیم صهیونیستی منجر شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهنمای انتخابی هوشمندانه در خرید چیلر تراکمی
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟
  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم
  • ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • علی‌عسکری: استقلال گوهری برای هلدینگ خلیج فارس است
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد