Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@12:43:29 GMT

افتتاح چند پروژه عمرانی و خدماتی در کلیبر و هریس

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۰۲۸۰

افتتاح چند پروژه عمرانی و خدماتی در کلیبر و هریس

ایسنا/آذربایجان شرقی همزمان با ایام الله دهه فجر، چند طرح عمرانی و خدماتی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه‌ی منابع استانداری آذربایجان شرقی، مدیرکل محترم امور اقتصادی استانداری و جمعی از مسئولان در هریس و کلیبر افتتاح شد.

در این مراسم، یک باب مدرسه روستایی با هزینه‌ای بالغ بر۳۰۰ میلیون تومان در روستای شاملو، پروژه مقاوم سازی یک باب مدرسه در آبش احمد با هزینه ۹۹۰ میلیون تومان، واحد تولید فنس با صرف هزینه‌ی ۳۰۰ میلیون تومان، بهسازی و آسفالت راه روستای گوزالان و دارچین به‌طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری بیش از شش میلیارد تومان در بخش آبش احمد شهرستان کلیبر افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلاح شبکه‌ی برق در روستای بخش آبش احمد به طول ۳/۵  کیلومتر با هزینه‌ی یک میلیارد و 700 میلیون تومانی و یک باب خانه محروم در روستای متعلق با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های افتتاح شده، است.

به گزارش ایسنا، همچنین با حضور مسئولان شهرستان هریس، یک واحد گلخانه در روستای بیلوردی به مساحت سه هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال و نمایشگاه یادمان شهدا پایگاه مقاومت بسیج ثارالله در این شهرستان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها آذربايجان شرقي شهرستان هریس کلیبر میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است

سید مجید پوراحمدی رئیس صندوق اعتباری هنر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره برنامه های صندوق برای حمایت از قشر فرهنگ و هنر در سال جاری گفت: توسعه کسب و کارهای فرهنگی یکی از دستورهای وزیر فرهنگ و ارشاد خطاب به صندوق اعتباری هنر است. البته از ابتدای دولت سیزدهم برنامه ریزی های متعددی برای تقویت و توسعه فرهنگ و هنر در کشور انجام شده است.
وی افزود: عموما موسسه و مجموعه های مختلف فرهنگی نقش کلیدی در تولید و نمایش آثار هنرمندان دارند از این رو صندوق اعتباری هنر هم با این موسسه و مراکز فرهنگی گفتگو و تعامل دارد تا بتواند از فعالیت هنرمندان حمایت کند.
رئیس صندوق اعتباری هنر با اشاره به پروژه قاب هنر، بیان کرد: هدف پروژه خرید اثر از هنرمندان به ویژه خوشنویسان است. در پروژه قاب هنر، صندوق اعتباری هنر آثار هنرمندان میانه و همچنین پیشکسوت را خریداری و به موسسات و شرکت های مختلف هدیه می دهد.
وی یادآور شد: صندوق اعتباری هنر برای برگزاری و خرید اثر قرآنی در نمایشگاه روایت باران نیز اقدام کرده است. 

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • اطلاعیه قطع گاز در شهرستان هوراند و کلیبر
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی