Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیاتی از برگزاری کارگاه آموزشی مستندسازی توسط حوزه هنری خوزستان گفت: هدف ما این است که استعدادهای هنر فیلمسازی استان با طی کردن یک پروسه بلندمدت آموزشی بتوانند به چرخه تولید حرفه‌ای هنر سینما و فیلمسازی استان و کشور وارد شوند.

«علی حیاتی» در حاشیه برگزاری کارگاه تخصصی مستندسازی توسط حوزه هنری خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: این کارگاه به منظور کشف و پروش علاقه‌مندان و استعدادهای نوجوان و جوان استان در حوزه مستندسازی و فیلمسازی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان با بیان اینکه با وجود بیماری کرونا ولی استقبال از این کارگاه خوب بوده افزود: حدود 40 نفر از سراسر استان همچون اهواز، آبادان و خرمشهر در این کارگاه‌های آموزشی دو روزه شرکت کردند.

 

وی با اشاره به اینکه این کارگاه‌ها در رشته‌های مستندسازی، عکاسی، فیلمبرداری و تدوین برگزار شده تصریح کرد: هنرجوها در حال حاضر مرحله اول آموزش را طی می‌کنند و در مراحل بعدی این دوره‌ها به شکل پیشرفته‌تری برگزار می‌شود.

 

حیاتی با بیان اینکه هدف ما این است که استعدادهای هنر فیلمسازی استان با طی کردن یک پروسه بلندمدت آموزشی بتوانند به چرخه تولید حرفه‌ای هنر سینما و فیلمسازی استان و کشور وارد شوند اضافه کرد: سید حمید موسوی، مهدی طرفی، میلاد معصومی و علی یونس‌زاده به ترتیب آموزش فیلمبرداری، مستندسازی، عکاسی و تدوین را بر عهده داشتند.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بسیاری از تولیدات هنری در سراسر کشور تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و بیشتر فعالیت‌ها به صورت مجازی انجام می‌شود عنوان کرد: تلاش ما این است به سمت تولید آثار جدی و حرفه‌ای کوتاه برویم و بتوانیم آثار باکیفیتی تولید کنیم.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: حوزه هنری خوزستان مستندسازی کارگاه آموزشی فیلمسازی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت

مهلت ثبت‌نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تمدید شد.

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

کد خبر 749293

دیگر خبرها

  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل