Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@02:40:05 GMT

توسعه کارآفرینی در قم با همکاری جهاددانشگاهی

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۸۳۱۶

توسعه کارآفرینی در قم با همکاری جهاددانشگاهی

ایسنا/قم راه های توسعه فعالیت های مرتبط به کارآفرینی در استان قم در دیدار رئیس کانون کارآفرینی قم با رئیس جهاددانشگاهی واحد استان بررسی شد.

دکتر محمد حسین طاهایی رئیس کانون کارآفرینی استان قم با حضور در جهاددانشگاهی واحد استان قم با دکتر محمد حیدری، رئیس، علی حسینی معاون فرهنگی و لیلا ناصرپور معاون آموزش این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار دکتر حیدری با اشاره به ظرفیت های توسعه ای جهاددانشگاهی در بخش های مختلف گفت: جهاددانشگاهی نهادی برخاسته از بطن انقلاب اسلامی است و در این سالها نیز با عزم جوانان مومن و متدین و انقلابی و متخصص سعی کرده است در راستای رفع خلاهای جدی کشور در عرصه های مختلف گام بردارد.

وی افزود: توسعه خدمات علمی و آموزشی و درمانی و پژوهشی در استان قم و حرکت جدی و افتخارآمیز در زمینه جلوگیری از کوچ بیماران مرتبط به ناباروری و درمان آنها در استان و جذب هزاران بیمار سلامت از استان ها و کشورهای مختلف جهان به مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی نشان دهنده ظرفیت های عالی این نهاد انقلابی است.

در ادامه ناصرپور نیز با اشاره به بخش های پژوهشی جهاددانشگاهی در زمینه سلول های بنیادی و دستاوردهای جدید در زمینه های نوین درمان ناباروری و آزمایشی آمادگی این مجموعه را در زمینه همکاری های مرتبط به سرمایه گذاری پژوهشی و علمی اعلام کرد.

علی حسینی نیز در این نشست با بیان دستاورهای فرهنگی و آموزشی و بسترسازی آموزش مجازی در استان از همکاری جدی این نهاد با مراکز مختلف مرتبط با کارآفرینی در استان خبرداد.

طاهایی نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت های کارآفرینی در استان قم بر لزوم توسعه فعالیتهای مرتبط به مشاغل خانگی و... تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهاد دانشگاهی استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای ایجاد و گسترش تعامل و همکاری‌های علمی - تحقیقاتی و آموزشی، تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس با امضای آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و حمید قاطع مدیرعامل شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس منعقد شد.

این تفاهم‌نامه با هدف راه‌اندازی مرکز تحقیق، توسعه و توانمندسازی شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس و استفاده بهینه از توانمندی‌های علمی، فنی، آموزشی و پژوهشی با محور سکوی «ست» منعقد شده است.

همکاری در زمینه برگزاری همایش مشترک و تشکیل دوره‌های تخصصی و آموزشی، انجام طرح‌های مشترک تحقیقاتی و مطالعاتی، همکاری در زمینه تألیف، ترجمه اسناد، کتب و مدارک علمی - آموزشی، ارائه دوره‌های آموزشی مشترک به‌منظور تربیت نیروی انسانی متخصص در مقاطع مختلف تحصیل، همکاری در زمینه دوره‌های کارآموزی و کارورزی دانشجویان و انجام پروژه‌های پژوهشی در قالب پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی و جهت‌دهی پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی به سمت نیاز‌های شرکت از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه در ۱۴ ماده و به مدت یک سال به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • همکاری‌ های ایران و کوبا در حوزه حمل‌ ونقل توسعه می‌یابد
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود