Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر با اشاره به درگذشت عارف ربانی آیت‌الله جلالی خمینی اظهار داشت: بسیاری از شهروندان به ویژه در شرق تهران  خواستار نامگذاری خیابانی در پایتخت به نام ایشان هستند که پیشنهاد بسیاری تغییر نام خیابان فرجام به آیت‌الله جلالی خمینی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر همین اساس از محمدجواد حق‌شناس رئیس کمیته نامگذاری شورای شهر تهران خواستارم این نامگذاری را در جلسه کمیته  مربوطه بررسی کنند.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه به افزوده شدن 110 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت  اشاره کرد و گفت: هر چند این تعداد جهت نیاز مردم پاسخگو نیست ولی جای تشکر و تقدیر از شهرداری دارد چرا که شهرداری با بودجه خودش و اوراق  مشارکت این اقدام را نجام داده است.

وی گفت:‌امیدوارم مسؤولان دولتی به این حوزه ورود یابند و به جای وعده‌های بی‌نتیجه و کاغذی اقدامی عملی انجام دهند.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد:‌6 ماه تا پایان فعالیت دولت باقی مانده و لازم است که جلسات ویژه توسط وزیر کشور شکل گیرد.

هاشمی با بیان اینکه روزانه بیش از 10 میلیون نفر در کشور از مترو استفاده می‌کنند که باید این آمار به 30 میلیون نفر در روز برسد گفت:‌در صورتی که تعدادی واگن‌ها افزایش یابد نه تنها رعایت فاصله اجتماعی بهتر خواهد شد بلکه آلودگی هوا نیز کاهش می‌یابد.

وی به افزایش بیکاری به دلیل شرایط اقتصادی و کرونا اشاره کرد و گفت: اقشار متوسط و رو به پایین تحت فشار مشکلات قرار دارند و  از مسؤولین انتظار داریم به جای اقدامات تنش‌زا و اختلافات خود اقدامات مناسب انجام دهند و سبب وحدت در میان مردم شوند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: رد بی‌سابقه لایحه بودجه مصداق پیام منفی به جامعه بود و سرانجام تکلیف نهایی آن نیز مشخص نشد.

هاشمی خاطرنشان کرد: امسال به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی راهپیمایی 22 بهمن متفاوت خواهد بود و رسانه‌ها در افزایش وحدت در میان مردم نقش زیادی می‌توانند ایفا کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران نامگذاری خیابان رئیس شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۰۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی

به‌منظور ارتباط مستقیم و مؤثر با اقشار جامعه و در جهت تکریم عینی و عملی مراجعان و ارائه خدمت شایسته به مراجعان علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران به همراه ۱۴ نفر از معاونان و مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران پاسخگوی مطالبات حقوقی و قضایی ۳۳۰ نفر از مراجعان بودند.

رئیس کل دادگستری استان تهران در این ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان تهران به صورت چهره به چهره با مراجعان گفتگو کردند و ضمن استماع بی‌واسطه مشکلات قضایی و حقوقی آنها، راهنمایی‌های لازم را در جهت رفع مسائل مطرح شده ارائه و دستورات قانونی را برای رفع آنها صادر کردند.

عمده درخواست‌های مراجعین در این ملاقات مردمی با عناوین درخواست خلع ید، استرداد ثمن معامله، کلاهبرداری، ارتشا، فسخ قرارداد، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، تقاضای پیگیری و تسریع در رسیدگی‌ها، درخواست‌های عفو و تخفیف مجازات، حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی بود که رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی استان در این رابطه در ارتباطی بدون واسطه با مردم، راهنمایی‌های لازم را ارائه و دستورات مقتضی را صادر کردند.

در جریان ملاقات مردمی مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران، شخصی با مراجعه به رئیس کل دادگستری استان تهران مدعی شد که خودرویی را به شخصی فروخته و برای فک و تعویض پلاک به پلیس راهور مراجعه داشته، اما به این شخص اعلام شده که امکان انجام این اقدام عملی نیست.

القاصی پس از استماع اظهارات این شخص با توجه به گزارشات واصله و مشابه، به قائم مقام دادگستری کل استان تهران دستور داد تا ضمن هماهنگی با پلیس راهور علل عدم فک و تعویض پلاک وفق بخشنامه صادره را بررسی و در اسرع وقت نسبت به حل آن در جهت تسریع در کار مردم اقدام کند.

شایان ذکر است است متقاضیان می‌توانندجهت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی استان با مراجعه به درگاه «سامانه ارتباطات مردمی عدلیه - سامع -» به نشانی www.Same.eadl.ir، درخواست خود را ثبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • (ویدیو) تعریف متفاوت محسن هاشمی از فائزه، مهدی و میرحسین موسوی
  • سوال و جواب‌ کوتاه از محسن هاشمی درباره خواهرش! | فیلم
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آن‌ها بازگردانیم
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم