Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه شبکه تلویزیونی المسیره، وزیر جوانان و ورزش یمن در این کنفرانس مطبوعاتی از میزان تلفات انسانی و مادی بمباران های ائتلاف سعودی آمریکایی سخن گفت و اظهار داشت : در نتیجه حملات هوایی ائتلاف تجاوزگر ۱۲۹ یمنی از کارکنان این وزارت از ابتدای شروع تجاوز نظامی علیه این کشور تا کنون به شهادت رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت ورزش و جوانان میزان خسارت مادی حاصل حملات هوایی شکل گرفته علیه تاسیسات ورزشی و جوانان را تقریبا یک میلیارد دلار تخمین زد.

این وزارت خانه همچنین اعلام کرد که تقریبا ۶ هزار کارگر و کارمند مشغول کار در پروژه های مربوط به این وزارت خانه کار خود را از دست داده و بیکار شده اند.  

بر پایه همین گزارش، جنگنده های متجاوز در ماه مارس سال ۲۰۲۰ اسطبل اسب ها را بمباران کردند که در نتیجه آن تقریبا ۷۰ اسب تلف  و ۳۰ اسب دیگر از نژاد اسب های اصیل یمنی نیز زخمی شدند.  

وزارت ورزش و جوانان یمن در پایان تاکید کرد که " باید عوامل جنایات به وقوع پیوسته علیه جوانان و ورزشکاران یمن محاکمه و مجازات شوند و این امر با گذشت زمان هیچ گاه کم رنگ نخواهد شد. "

عربستان همراه با امارات، بحرین، کویت، سودان و مصر از ششم فروردین ۹۴ اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور  کرد تا  عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند.
کشورهای همپیمان عربستان در این جنگ به دنبال مشاهده بی نتیجه بودن آن به تدریج خود را از ائتلاف عربی کنار کشیدند و فقط امارات به دلیل داشتن اهداف توسعه طلبانه و طمع ورزی های خاص خود در یمن به حضور نظامی اش در این جنگ تا به امروز ادامه داده است.
این تجاوز نظامی تاکنون جز کشته و زخمی شدن ده ها هزار یمنی و همچنین آواره شدن میلیون ها تن از غیرنظامیان، ویرانی زیرساخت ها و انتشار قحطی و گرسنگی و بیماری های واگیردار در این کشور، نتیجه ای به همراه نداشته است.
عربستان در تجاوز خود علیه یمن از حمایت های مستقیم و غیرمستقیم مالی ، نظامی ، سیاسی ، امنیتی و اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی بهره مند است.

۱۴۸۷

برچسب‌ها بحرین سودان یمن ایرنا کویت ایالات متحده آمریکا مصر رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بحرین سودان یمن بحرین سودان یمن ایرنا کویت ایالات متحده آمریکا مصر رژیم صهیونیستی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۰۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری تاس، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا امروز دوشنبه در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض اعلام کرد که ناتو هرگز هیچ طرح مخربی علیه روسیه نداشته و در آینده نیز نخواهد داشت.

این دیپلمات ارشد آمریکایی در نشست مذکور با طرح ادعایی مضحک مدعی شد: همانطور که قبلا اشاره کردم، ائتلاف ناتو یک اتحاد دفاعی است (!)، بدون هیچ طرحی در مورد روسیه، هرگز آنها را نداشته و نخواهد داشت.

به گزارش تاس، در جریان اجلاس ماه جولای سال ۲۰۲۳ در ویلنیوس، سران ائتلاف نظامی ناتو روسیه را «جدی ترین و مستقیم ترین تهدید برای امنیت» نامیدند و اولین طرح دفاعی در صورت درگیری با روسیه از دوران جنگ سرد را تصویب کردند.

در اواخر ماه مارس، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، ادعاهای غرب مبنی بر اینکه مسکو قصد دارد در جنگ علیه ناتو بجنگد را یک هذیان خوانده بود.

کد خبر 6092542

دیگر خبرها

  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • تخریب ۸۰ درصد مدارس غزه و تبدیل آن به بازداشتگاه و مرکز شکنجه
  • طوفان الاقصی| حمله هوایی ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به یمن
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ کدام است/ از توجه به هویت ملی و سبک زندگی ایرانیان تا آرزو‌های جوانان
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت