Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-03@04:17:12 GMT

تعداد دکل‌های حفاری آمریکا افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۱۰۸۷

تعداد دکل‌های حفاری آمریکا افزایش یافت

شرکت خدمات حفاری بیکرهیوز اعلام کرد که شمار دکل‌های نفت و گاز آمریکا برای یازدهمین هفته پیاپی افزایش یافته است.

به گزارش رویترز، شرکت‌های انرژی ایالات متحده شمار دکل‌های نفت و گاز آمریکا را برای یازدهمین هفته پیاپی افزایش دادند، زیرا قیمت نفت خام در چند ماه اخیر افزایش یافته است.

بیکرهیوز در گزارش خود آورده است که با افزایش هشت دستگاه، مجموع دکل‌های حفاری آمریکا در هفته منتهی به پنجم فوریه (جمعه، ۱۷ بهمن‌ماه) به ۳۹۲  دستگاه، یعنی بالاترین تعداد از ماه مه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود افزایش شمار دکل‌ها در ۶ ماه‌  اخیر، تعداد کل دکل‌های حفاری فعال در این هفته ۳۹۸ دستگاه و ۵۰ درصد کمتر از مدت مشابه آن در سال گذشته میلادی بود.

مجموع دکل‌های نفتی فعال آمریکا در این هفته، چهار دستگاه افزایش یافت و به ۲۹۹ دستگاه یعنی بالاترین تعداد از ماه مه رسید، این در حالی است که شمار دکل‌های گازی با چهار دستگاه افزایش به ۹۲ دستگاه رسید.

نفت خام دبلیو تی ‌آی آمریکا در هفته مورد اشاره ۵۷ دلار برای هر بشکه معامله شد که بالاترین رقم از ماه ژانویه ۲۰۲۰ بود.

بر اساس داده‌های بیکرهیوز، قیمت‌های بالاتر نفت شرکت‌های انرژی را ترغیب کرد از ماه اوت که شمار مجموع دکل‌های حفاری آمریکا به کمترین تعداد ثبت‌شده در میان داده‌های این شرکت رسید، تعداد دکل‌ها را افزایش دهند.

شمار دکل‌های حفاری نفت در آمریکا شاخصی برای پیش‌بینی تولید نفت این کشور در آینده مورد توجه فعالان بازار نفت است.

برچسب هاایالات متحده آمریکا بیکر هیوز (Baker Hughes) دکل حفاری نفت خام دبلیو تی ‌آی آمریکا

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا بیکر هیوز Baker Hughes دکل حفاری آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو دکل های حفاری شمار دکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار قربانیان فرونشست بزرگراه در جنوب چین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، براساس بیانیه دولت منطقه ماژووا در استان گوانگ‌دونگ واقع در جنوب چین، شمار قربانیان فروریختن بخشی از یک بزرگراه در این منطقه، به ۲۴ نفر افزایش یافته است.

براساس اعلام مقامات، پس از فرونشست بخشی از این بزرگراه به طول ۵۸.۷ متر، ۱۸ خودرو به چاله سقوط کردند. بخش‌هایی از استان گوانگ‌دونگ در دو هفته اخیر، تحت تاثیر بارندگی‌، سیل و تگرگ بی‌سابقه بوده‌اند.

به گفته شاهدان عینی، آنها پس از عبور از بخشی از اتوبان پیش از فروریختن، صدایی بلند شنیده و سپس چند متر پشت سرشان چاله‌ای بزرگ دیده‌اند.

کد خبر 6094332

دیگر خبرها

  • افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین
  • فیلم| دستگاه حفر تونل (TBM) چگونه کار می‌کند؟
  • افزایش شمار پناهجویان بی‌خانمان در انگلیس
  • افزایش شمار قربانیان فرونشست بزرگراه در جنوب چین
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • شمار دانشجویان دستگیر شده در دانشگاه‌های آمریکا به بیش از هزار نفر رسید
  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • ساخت دستگاه حفاری تا عمق ۳ هزار متری توسط محققان پژوهشگاه اقیانوس‌شناسی