Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارع شاخص بهره‌مندی از گاز شهری و روستایی در گیلان را بیش از ۹۸ درصد اعلام کرد و گفت: امروز به ۲۹ طرح صنعتی و ۲۳ روستای گیلان گازرسانی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» امروز(یک‌شنبه، ۱۹ بهمن) در افتتاح همزمان پروژه گازرسانی به ۲۳روستای استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت رفع محرومیت را از اهداف متعالی بنیانگذار کبیر انقلاب دانست و اظهارداشت: رفع محرومیت در برخورداری مردم از شاخص‌های توسعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گیلان با اشاره به تحقق شاخص هدف‌گذاری شده برخورداری روستاهای گیلان از نعمت گاز در چهل و دومین جشن پیروزی انقلاب گفت: بیش از یک هزار و ۲۰۰ خانوار روستایی استان در شهرهای رودبار، سیاهکل، رودسر، لنگرود، لاهیجان و املشاز نعمت گاز بهره‌مند شدند.

 

وی شاخص بهره‌مندی از گاز شهری و روستایی در گیلان را بیش از  ۹۸ درصد اعلام کرد و بیان داشت: با بهره‌برداری از ۲۳ پروژه گازرسانی روستایی در گیلان امروز شاخص جمعیت بهره‌مند روستایی از گاز طبیعی به حدود ۹۶ درصد رسیده است.

 

زارع اعلام کرد: با تلاش های صورت گرفته در دولت تدبیر و امید، میزان شاخص بهره‌مندی  جمعیت شهری استان نیز به بیش از ۹۹ درصد افزایش یافته این درحالی‌ است که متوسط کشوری برخوردار از گاز، ۹۵ درصد است.

 

گفتنی است، در ادامه برنامه‌های دهه مبارک فجر و در هشتمین روز از این دهه با حضور ارسلان زارع در شرکت گاز گیلان، به صورت همزمان پروژه گازرسانی به ۲۳ روستای استان در شهرستان‌های رودبار، سیاهکل، رودسر، لنگرود، لاهیجان و املش با هزینه ۱۳ میلیارد و ۵۳۱ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین با حضور نماینده عالی دولت در استان، پروژه گازرسانی به ۲۹ طرح صنعتی گیلان به صورت همزمان در شهرستان‌های صومعه سرا، رشت، فومن، آستانه اشرفیه، آستارا، رودبار، انزلی، لاهیجان و لنگرود با هزینه ۷۷۲ میلیون تومان افتتاح شد.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: شاخص برخورداری از گاز پروژه های صنعتی گازرسانی به روستاها استاندار گیلان پروژه گازرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی