Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@14:39:02 GMT

صدور سند تک برگ برای اراضی ملی خرم بید

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۱۷۱۲

صدور سند تک برگ برای اراضی ملی خرم بید

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کمال میرزایی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرم بید،گفت: با پیگیری‌های انجام شده طرح کاداستر بر روی۵۰ هزار هکتار از اراضی ملی خرم بید اجراشد که از این میزان اسناد تک برگ ۳۵ هزار هکتار از این اراضی صادر شد.

او، با اشاره به صدور اسناد تک برگی برای باقیمانده اراضی  شهرستان خرم بید بیان کرد:  اراضی ملی که سند مالکیت ندارند نیز تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی، با تاکید بر اهمیت سند مالکیت اراضی ملی تصذیح کرد: صدور اسناد تک برگی اقدامی  موثر در تامین امنیت اراضی بوده  که سرعت در پاسخگویی به استعلامات است.

 سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرم بید، تصریح کرد: با این اجرای این طرح مرز بین اراضی ملی و مستثنیات مشخص می‌شود و از این رو ضمن تثبیت حقوق مالکیت دولت، از تجاوز و تصرف عرصه‌های ملی و بیت المال نیز جلوگیری و زمینه بسیاری از مشکلات و سوء استفاده‌های احتمالی نیز کاهش می‌یابد.

او، ادامه داد: با عزم و اراده مجموعه منابع طبیعی و تعامل خوب با اداره ثبت اسناد و املاک، بزودی اسناد تک برگ تمامی اراضی ملی شهرستان خرم بید صادر می شود.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی و آبخیزداری اراضی ملی شهرستان خرم بید اراضی ملی اسناد تک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۱۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ مدیر جهاد کشاورزی ساری از صدور ۵۸۹فقره سند نقل و انتقال زمینهای کشاورزی پارسال در این شهرستان خبر داد.

سید اسماعیل علوی با بیان اینکه انتقال رسمی سند مورد معامله، امنیت مالکیت را در پی دارد و برای اخذ سند اراضی کشاورزی نیاز به اقداماتی است، افزود: اجرای طرح شناسایی وضعیت کاربری اراضی کشاورزی برای تثبیت و صدور اسناد مالکیت گامی اساسی برای بهبود وضعیت اراضی زراعی و باغی است.

علوی در تریح جزئیات دریافت سند زمینهای کشاورزی گفت: مهم‌ترین مدارک اخذ سند برای زمین کشاورزی ؛ سند عادی مالکیت یا بنچاق مالکیت بنام مالک که مشخصات فرد فروشنده بعنوان مالک اولیه و خریدار بعنوان مالک اصلی ثبت شود، اصل و کپی کارت ملی، کپی و قولنامه های صادر شده برای ملک، نقشه هوایی و نقشه utm، فیش پرداختی هزینه اخذ سند کشاورزی، کپی اولین سندهای اراضی کشاورزی، کپی سند مالکیت ملک و در اراضی مشاعی با رعایت “قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاوری” است که در صورت حضور نداشتن مالک لازم است وکالتنامه نقل و انتقال بنام متقاضی ارائه شود. 

 

دیگر خبرها

  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • صدور اسناد تک برگ در گروه‌های مشاع به نام دولت
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال