Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@21:51:10 GMT

پرداخت تسهیلات بانکی به کشاورزان باشت

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۲۵۷۰

پرداخت تسهیلات بانکی به کشاورزان باشت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، احمد معماری رئیس بانک کشاورزی باشت گفت : در این مدت ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای خرید تجهیزات مکانیزاسیون کشاورزی و ۳۲ میلیارد ریال به منظور خرید نهاده های کشاورزی به متقاضیان در باشت پرداخت شده است.

معماری افزود: امسال ۳۰ فقره تسهیلات برای خرید تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی با نرخ ۱۵ درصد و یارانه سه درصد به بهره برداران حوزه کشاورزی این شهرستان پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: این میزان تسهیلات با دوره بازپرداخت پنج تا هفت ساله پرداخت شده است.

معماری گفت: امسال همچنین تسهیلات بانکی با سود۱۲درصد به ۲۵۰ کشاورز برای خرید نهاده های کشاورزی پرداخت شده است.

او با اشاره به اینکه زمان بازپرداخت این تسهیلات متناسب با دوره برداشت محصول پیش بینی شده بیان کرد: امیدواریم این خدمات بانکی بتواند گامی گره گشا برای افزایش تولید و درآمد بهره برداران باشد.

معماری گفت: امهال و تمدید بدهی مشتریان ناتوان در بازپرداخت اقساط از دیگر خدمات این بانک به بهره برداران حوزه کشاورزی باشت بوده است که از ابتدای امسال تاکنون بدهی ۶۰۰ نفر به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال امهال شده است.

شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت در ۱۱۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد ۲۲ هزار و ۵۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی قرار دارد.

سالانه ۱۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در باشت تولید و روانه بازارهای مصرف می‌شود.

تعداد بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان باشت هشت هزار نفر است که این تعداد بهره بردار در زمینه باغداری، زراعت، زنبورداری و دامداری فعالیت می‌کنند.

 

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد مکانیزاسیون کشاورزی تسهیلات بانکی بهره برداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند

محمد باغستانی اظهار داشت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

به گزارش جماران، وی افزود: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آن‌ها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها را جمع آوری و مابقی سود سهام را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیگر خبرها

  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت​
  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان
  • نرخ بهره بین بانکی تغییر کرد + جزییات